458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hjælp til grus Hjælp til grus

Er der nogle af jer der har prøvet det grus der hedder "fresh and clean" og er det virkelig så godt ?

Eller kender i noget som bare er rigtig godt mod lugt.. Min hankat er nemlig ikke katereret endnu, og ja kattebakken stinker nogle gange så slemt, at han ikke selv vil gå i den smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til grus
  • #1   24. sep 2011 Uha kan ikke lige huske hvad det jeg bruger hedder, men det er hvid sten og blå sten kan købes i bla. Rema 1000 smiley Det holder ca 4 uger til en kat... Her hjemme har jeg 3 voksne katte og der holder det næsten 2 uger, men de kommer også ud. Jeg har endnu aldrig oplevet det lugter og jeg har en ikke kastereret han i huset smiley

• #2   24. sep 2011 Det skal jeg også Heidi, men min dyrlæge er på ferie, så jeg må vente lidt tid endnu

Shila: er det sådan nogle krystaller ?

• #3   24. sep 2011 Ja det er de der krystaller og nej Heidi det er det ikke men der er sørme heller ikke alle katte der gider bruge "alm" kattegrus... smiley

• #4   24. sep 2011 Anton kan finde ud af at bruge begge dele

• #5   24. sep 2011 Har aldrig prøvet AK, men har prøvet andet finkornet og det gider min hun bestemt ikke at bruge smiley men når alt kommer til alt så er katte forskellige lige som mennesker og det er vel bare at prøve sig frem... Nogen katte er mere sarte end andre... men nu svaret jeg også bare TS med hvad jeg havde fundet ud af virket her hjemme og det behøver vi jo ikke at lave en længer tråd ud af fordi vi to ikke er enige :)...
    noget virker hos dig noget andet os mig og noget 3 hos andre smiley

• #6   24. sep 2011 Jeg bruger Golden Grey Odour. Indkapsler lugt rigtig godt. Har ingen lem på vores skidehus, og ingen af mine venner uden kat, kan lugte at vi har kat.

• #7   25. sep 2011 Jeg har 2 fertile hankatte og jeg bruger Extreme Classic og Golden Grey Master. Jeg har afprøvet flere "gode" grusmærker men indtil videre er disse 2 absolut de bedste. Jeg skal til at afprøve Superclump, så det er jeg lidt spændt på. Ak dur ikke her i huset. Det bliver til pladder, når en af drengene har leveret en sø. Til tøserne er det ok.

• #8   25. sep 2011 1000 tak til de 2 sidste svar smiley

men jeg behøves ikke at høre på hvis katte der kan lide hvad

• #9   25. sep 2011 Jeg tror også, at du skal bruge de finkornede, dyrere kattegrus. Der skal hældes rigeligt op (8-10 cm. lag), for det er når kattetisset rammer plastikken, at det lugter rigtig slemt. Og så må du nok også indstille dig på at smide grus ud og vaske bakken ofte i Rodalon, indtil din hanmis er blevet fikset.

• #10   25. sep 2011 Okay tak for rådet smiley syntes jeg putter nok i, men det er åbenbart ikke nok, for det rammer nemlig bakken smiley

• #11   25. sep 2011 Ja, så hæld noget mere i! Gruset indkapsler nemlig tisset, mens det lugter skrapt fra plastikken, hvis det rammer denne. Rodalon tager lugten godt af plastikken, men det kan man jo ikke gøre hver dag.

Kommentér på:
Hjælp til grus

Annonce