{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

ole a
ole a
Tilmeldt:
15. jun 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 21

Katte"grus"? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg køber normaltvis mit kattegrus fra REMA1000, det som klumper (hvidt i det) men var nede i Normal her forleden, og så de havde det der Silicat kattegrus, og tænkte lad mig da lige prøve det (uden at have lavet noget ressearch) og skiftede bakken ud med det grus til Silicat, og hold da op.. Det lugter SLET ikke af tis mere, eller prutter smiley

MEN min mor fortalte at silicat er det samme som man bruger til at holde fugt fra tøj og lign (de der små poser med nogle kugler i) og det har man altid hørt er giftigt? Så må hellere lige høre hvad i siger herinde, er det sikkert nok for ens kat at rodde rundt i ? Han startede med at slikke på det, og han lærte vis ret hurtigt at det skulle man ikke, da hans tunge vist blev lidt udtørret, han så ihvertilfalde sjov ud i ansigtet..

Men han går gladeligt derind og gør det han skal og graver lidt rundt i det.

Tømte det for prutter idag, og troede man skulle fjerne tis også, men det skal man åbenbart ikke? Det skal man bare køre rundt, også skifter man hele baduljen på engang, alt efter hvornår det trænger og man syntes er tid.. (de skriver 1 mdr på pakken) men har en norsk skovkat, så den er sikkert en lille smule større end hvad de har sammenlignede med.

MEN alt i alt er jeg godt tilfreds med det (posen kostede 29 kr i normal) og jeg brugte hele indholdet til en relativ stor hjørne bakke. Så prisen er egentligt også meget fin, i Maxizoo koster det jo nærmest 70 kr for en pose..?

Men hjælp lige med om det er "sundt" nok at bruge til ens kat? Det støver meget mindre end normal kattegrus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte"grus"?
Kommentér på:
Katte"grus"?

Annonce