1.060 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

3 små killinger 3 små killinger

Min veninde kom til mig her den anden dag og spurgte om jeg ville tage mig af 3 killinger fordi ham som havde dem ikke ville ha dem og ville aflive dem på egen hånd. mit bud er at de er omkring 3 uger gamle og det samme sagde dyrelægen. Har købt modermælk, de får hvad de kan spise hvad 2-3 time og sørge for at de kommer af med tis og afføring. Jeg ved at det er et større job jeg har taget til mig men vil dog gøre hvad som helst for at de her misser har det godt og kan få et godt hjem når de er gamle nok.

Jeg søger råd fra andre med god erfaring omkring dette :)?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 små killinger
  • #1   26. sep 2011 Hvis jeg var dig ville jeg finde en missemor da du ikke kan lære dem det de skal kunne smiley Dette er bestemt ikke et surt opstød, men killinger har brug for at lære af andre katte og selvom du i din bedste mening vil give dem alt det du kan, kan du ikke opfylde alle de vigtige behov en lille killing har smiley

• #2   26. sep 2011 Ham med killingerne må da også have mor-mis! Det bedste ville jo være at de blev sammenført. Han har vel ikke interesse i mor-mis nårhan ikke vil have hendes afkom...
    Det optimale ville være en papmor-mis, men det er meeeget vigtigt at den får kattekontakt, en "onkel"-type er også en mulighed. Har du kat i forvejen?

• #3   26. sep 2011 Halløjsa! Jeg kan se en Emil på din profil - er han en onkeltype??

• #4   26. sep 2011 Emil er desværre min gamle kat, så ham har jeg ikke mere.
    mine hunde tager sig rigtig godt af de små som var det deres egne, men aller bedst ville jo helst sikkert være en anden kat så der må også gerne kontaktes hvis der skulle være en missemor et sted der har plads til 3 ekstra smiley

• #6   26. sep 2011 Desværre kan jeg ikke tage 3 da min missemor lige har fået 4 selv og der er for mange uger imellem dem du har og mine på kun 2 dage... Men vil ønske dig pøj-pøj med det hele smiley

• #7   26. sep 2011 Ansvarligt eller ej, så skulle de ihertfald ikke slåes ihjel smiley
    jeg ønsker det bedste for de 3 små om det bliver hos en missemor eller mig.
    Aller bedst hos en missemor naturligvis, så skriv enelig hvis du har plads eller i kender en som har smiley

• #10   26. sep 2011 Det kan jo være at de på et internat kan pleje dem til de bliver gamle nok og så kan du få dem tilbage.
    Rundt omkring findes der også plejefamilier.
    De skal altså have kattekontakt, du kan jo ikke lære dem at jage, forsvare sig og agere rigtigt ved madskålen vel?
    Javist de skal være 12 uger, men derfra og så til at slå dem ihjel på alternativ manér................. så havde jeg også brudt loven og havde taget over.

• #11   26. sep 2011 hvad med hittekilling ??? bare et forslag eller et internat måske kan hjælpe ???

• #12   26. sep 2011 Jeg søger rundt omkring på nettet, der må være en plads til de små pus et sted smiley
    gør hvad jeg kan får at de kan komme et sted hen med andre katte eller ihertfald en missemor.

• #13   26. sep 2011 Ring til www.hittekilling.dk er sikker på de kan råde dig i det her... og der kan du ringe til nu også...

• #14   26. sep 2011 Hov thomas & Marlene C jeg havde ikke set du havde rådet til det samme smiley

• #15   26. sep 2011 Tusind tak. dem vil jeg kontakte smiley

Kommentér på:
3 små killinger

Annonce