{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.237 visninger | Oprettet:

Vådfoder til kræsen kat? {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Jeg har 2 skønne katte, hvoraf den ene æder alt, hvad der kommer hans mund nær, og den anden er bare utrolig kræsen! Specielt når det kommer til vådfoder..

Jeg serverer vådfoder for dem dagligt og de har derudover altid adgang til tørkost, som kan klart foretrækker.
Igennem tiden har jeg severet mange forskellige varianter af vådkost, men intet lader rigtigt til at fænge herren.

Jeg har forsøgt mig med alt fra diverse billige bras-produkter til Royal Canin og produkter fra dyrlængen, men han vil altså bare kun have "sovsen". Dvs. han spiser ikke bidderne..

What to do? Skal jeg bare indse, at min kat ikke er vådfoder-spisende? Jeg har bare hørt skrækhistorier om, hvad der sker med katte som ikke spiser vådkost.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder til kræsen kat?
  • #1   30. sep 2011 Jeg har hørt skræk historier for katte der spiser vådkost. Hvis han spiser sit tørkost, skulle jeg ikke mene der sker noget smiley

  • #3   30. sep 2011 Lone J:
    Det vil jeg da prøve. Hvor køber du det?


  • #7   30. sep 2011 Min kat gider heller ikke bider i sovs. Jo sovsen vil hun gerne have. Så hun får noget fra Real Nature, som er som paté. Og det vil hun gerne. Hun virker ellers til at være lidt kræsen. Hun har kun været her siden i Mandags, så jeg kender hende ikke så godt, men jeg har nærmest vendt vrangen ud på mig selv for at få hende til at spise, Men dåsefoder fra Real Nature og Feline portas grain free tørfoder vil hun gerne have

Kommentér på:
Vådfoder til kræsen kat?

Annonce