735 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Så er naboen anmeldt! Så er naboen anmeldt!

Jeg har tidligere skrevet om en nabo herinde på forummet, hvor kattene ikke havde det godt.
Jeg har nu observeret hendes katte over en tid og har nu valgt at anmelde hende.
Jeg har i dag taget billeder af den ene kat, se fotoalbum under kat.
Jeg kunne ikke holde ud at se på de stakkels dyr mere!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er naboen anmeldt!
  • #1   1. okt 2011 Nu må vi se om jeg bliver uvenner med hende.
    Har forsøgt at snakke med hende, men hun siger kattene er i behandling med medicin osv (tjek lige billedet af den hvide kat og fortæl mig så om den ligner en der har det godt?). Hun er en type, som kæfter op om de mindste ting. Har snakket med en anden nabo omkring det og hun var klar på at tage kattene med til dyrlægen. Jeg syns ikke det er ok at de render rundt og spreder smitte herude.

• #2   1. okt 2011 Det var bare den ene kat! Der er en rød/hvid hankat som skulle være langhåret, men pelsen ser ikke ok ud og han er også lidt tynd. Så er der en skildpaddefarvet hun (sort/rød), skulle have været langhåret, men er næsten bar bagtil og ved haleroden også tynd og der har også været sår ved hende. Hendes killinger som sidst var 13 uger, var mindre end min den lille, da hun var 12 uger og uden killingemave!!
    Jeg har indendørs katte, men hendes katte render jo over det hele, så de kan jo smitte andre katte som så spreder det videre...

• #3   1. okt 2011 Skal bare lige høre, det er da nok at anmelde et sted, ikke?

• #4   1. okt 2011 Den hvide ser godtnok ikke godt ud!
    Det kan jo også være at den har været i voldsom kamp.
    Den sorte ser da rimlig ud.
    De kan jo være smittede med noget, men behøver det nødvendigvis ikke.
    Men det er et stort skridt du har taget - jeg tror ikke at naboen får at vide hvem der har anmeldt det.

• #5   1. okt 2011 Det skulle jeg da mene. Hvis det er DB, så går de til politiet hvis de anser det for nødvendigt.

• #6   1. okt 2011 Har du sendt billeder med i din anmeldelse?
    Du kan evt. prøve at finde kredsformanden i dit område, fra dyrenes værn eller hvad det hedder.. Jeg bliver godt nok vred når jeg ser sådan noget.. Puha.. Der burde være en lov om at man skulle godkendes for at have lov til at eje et dyr..

• #8   1. okt 2011 Giver Felis ret.. Den kat skal til en dyrlæge, så tager de affære..

• #9   1. okt 2011 Angel:
    Jeg siger jo til TS at hun har taget et stort skridt og dermed mener jeg at det er godt at hun har anmeldt det.
    Derfor mener jeg nu stadigt at det kan være andet end skab, eksem er jo også en mulighed. De får jo tydeligvis ikke den pleje de skal have.
    Det kan jo ikke undgåes at de er fuld af lopper.
    Ræveskab smitter så vidt jeg ved mere til hunde end til katte.
    De er meget tynde og sikkert fulde af orm, men den sag kan hurtigt klares med Milbemax. De skal i hvertfald indfanges og testes for smitsomme sygdomme.

• #10   1. okt 2011 God idé at få en dyrlæge med ind over sagen!

• #11   1. okt 2011 Så fik jeg taget billeder af den anden kat. Den sidste var lukket inde. Mht den sort/hvide kat i albummet, han har intet med sagen at gøre.

• #12   1. okt 2011 Flot Vibeke smiley Sendte du billeder sammen med anmeldelsen?
    Jeg ville også snuppe den hvide kat og tage den til dyrlæge.
    Hans udtalelse vejer nemlig tungt i en sag om vanrøgt.

• #14   1. okt 2011 SÅDAN!!!!!
    flere af din slags. krydser fingre for de stakkels katte.

• #15   1. okt 2011 Jeg kunne desværre ikke vedhæfte billeder på anmeldelsen, men har skrevet at jeg har billeder af de nævnte katte.
    Hvis ikke, jeg var bange for smitte, ville jeg gerne tage den ene til mig..

• #16   1. okt 2011 Ej hvor gør det ondt at se de katte smiley hvordan kan man være så ligeglad? Super flot at du handler på det du ser! stor ros her fra!!!

• #17   1. okt 2011 Så! Nu er hun anmeldt både ved dyrenes værn og dyrenes beskyttelse. Jeg håber der er nogen der reagerer! Som skrevet før, havde jeg penge og plads til det, ville jeg gerne tage kattene, men bor en lejlighed på landet og har to raske katte at tage hensyn til. ØV!
    Tak for jeres svar indtil videre, rart at vide at jeg har handlet rigtigt. Jeg har set tiden an, fordi jeg har haft snakket med hende, hvor hun har sagt kattene var i behandling for diverse ting. Men kan jo se nu at der ingen bedring er, så nu har hun haft chancen til at gøre noget ved sagen.

• #18   1. okt 2011 Har vedhæftet billeder til pr. mail til dyrenes beskyttelse. Så må de kigge på sagen.

• #19   1. okt 2011 Jeg tør ikke se billederne :(. men vil lige sende en thumbs up til dig! Og godt at du har den anden nabo som støtte.
    Håber at DB snarest kommer de stakkels katte til hjælp.

• #20   1. okt 2011 Flot at nogen tager affære ved sådanne situartioner, den hvide han ligner virkeligt en der "råber" om hjælp med hans øjne.. (ved godt at menneskelige følelser intet har med dyr at gøre, men det ligner det) det er nok det med de er SÅ blanke at det ligner pinsel for mig.

• #21   1. okt 2011 Jeg blev godt nok også dårlig af, at se billederne smiley Godt du har anmeldt det smiley Stakkels katte smiley smiley

Kommentér på:
Så er naboen anmeldt!

Annonce