{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.763 visninger | Oprettet:

slankekur til kat {{forumTopicSubject}}

min kærestes søster har en kat som virkelig er fed,og jeg mener fed.Har godt nok lidt ondt af den når vi er på besøg. Er der nogen her der har erfaring med hvordan man kan hjælpe sådan en kat til at slanke sig,når den er indekat og så fed at den "vralter"nå den går og klart ikke har den store energi. Hvad kan man da gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slankekur til kat
  • #3   4. okt 2011 vis jeg skal være ærlig tror jeg ikke engang den kan komme op i et klatre miljø mere:( så hvidt jeg ved har hun været til dyrlæge mange gange med den, så jeg forstår ikke hvorfor hun slet ikke kan få den til at tabe sig.

  • #5   4. okt 2011 har aldrig sethun har fodret katten med andet end kattefoder,da hun er meget "hysterik"hvad katten angår.men nu har vi heller ikke været særlig meget å besøg ved hende de sidste 2 år da hun boede et styk væk. Men ja helt klart erdet hendes skyld,det er vi slet ikke uenig i.

  • #6   4. okt 2011 Katten skal for det første på light foder eller slankefoder. dyrlægen må da også kunne vejlede hende i det. Ellers kan man i Maxi zoo få noget diætfoder fra pet medica, som ud fra mine erfaringer virker. Dog skal dyrlægen helst have været inde over først, da det er en form for medicin foder, man kører med i ca. 8 uger af gangen for at se om der sker noget.

  • #8   4. okt 2011 nå men som sagt AF EGEN ERFARING så har netop det foder jeg nævnte altså virket på en af mine bekendtes kat, derfor jeg nævnte det . samt at vi delte fodermængden op hen over dagen, så han fik flere små måltider.

  • #10   4. okt 2011 Jeg ved bare at hun gentagene gange har været ved dyrlægen og få den checket, og brugt mange penge på en masse tørkost slankefoder som de har rådet hende til.

  • #12   5. okt 2011 Når nu skaden er sket, så er her hvad jeg fik af råd - og hvad der hjalp på min nu afdøde kat:
    Tørkost, Hills R/D og 10 minutters daglig motion.
    DET virkede.
    Medicinsk slankefoder skader ikke Felis:-). Dyrlæger kender jo også til fedtforbrænding og optagelse af foder............. meget bedre en os:-)


  • #14   5. okt 2011 Felis:ok det vil jeg prøve at råde hende til. Mange tak for jeres råd,håber det kan hjælpe den stakkels kat.

Kommentér på:
slankekur til kat

Annonce