Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må missere have varm næse?
  • #1   10. okt 2011 Hvad jeg har erfaret af mine egne så skifter det lidt smiley hvis de ligger og sover eller slapper af er deres næse som regel varm, men nogen dage er de også kolde smiley men det er noget der variere synes jeg. så tror ikke det gør det store at din mis næse er varm smiley

• #2   10. okt 2011 Vores er altid tør og dejlig varm at mysse med. :oP Synes HAN er dejligt

• #3   10. okt 2011 Det der med varme snuder og feber, tror det en skrøne.

• #4   10. okt 2011 Jeg har en kat der altid har en dejlig tør varm næse til at mysse med smiley og så har jeg en kat hvor det er skiftende, når man kæler for hende så løber hendes næse altid... ad smiley

• #5   10. okt 2011 Okay, super. Googlede det også. Det er ikke det samme som med hunde. Katte må gerne have varme næser smiley

Hehe, lidt øv med den løbende næse Janni. Men det er jo stort set lige meget, hvor de er og hvad de gør. Vi elsker dem ligemeget hvad smiley

• #7   10. okt 2011 Min ene har altid våd og kold næse og den anden altid tør og lun smiley Så tror som de andre siger det er meget forskelligt !

• #8   10. okt 2011 JEg har også oprindeligt fået af vide at katte skal have tørre næser, og hvis der de blev fugtige eller våde eller løb ja så skulle de en tur til dr. dyr.
    Den skrøne fik min private dr. dyr lige manet i jorden da hun undersøgte ham fredag aften og jeg nævnte for hende at han godt nok har nyst et par gange, men der var intet med ham overhovedet, heller ikke da jeg nævnte at han næse kan skifte mellem tør og lun og fugtig.
    Jeg fik kyndigt af vide at næsen varierer og at de få nys han har givet fra sig ikke havde den ringeste betydning...

Kommentér på:
Må missere have varm næse?

Annonce