{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Min kat er opsporet :D {{forumTopicSubject}}

Idag ringede en dame til mig, hun havde set min efterlysning og havde lige nu en kat liggende på garagetaget der lignede min, hun prøvede at kalde og lokke med en ¨åse men han stak af smiley Jeg kørte dog afsted alligevel.

Den er i nærheden af den gade vi boede på tidligere da den besluttede at gå hjemmefra, stødte ind i vores tidligere nabo, en gammel mand og han fortalte da det gik op for ham at det var min kat, at den tit var i deres have eller under deres trailer, de havde også haft den inde og give den mad i ny og næ.. Han vidste ik det var min, før jeg sagde det (ja manden er vist lidt senil) men han lovede mig at han skulle nok fange min kat og holde den inde så jeg ku hente den smiley For han var helt sikker på han godt ku lokke den til sig..

Uuh jeg håber sådan det lykkedes at fange ham, men han skulle efter damens og naboens udsagn være ved godt huld.. dog irriterer det mig lidt at når der pludselig kommer en kat rendene at de ik lige tjekker den for mærkning inden de begynder at give den mad.. hmm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat er opsporet :D
  • #1   12. okt 2011 Glad for at høre din kat er i god behold. Mon du kan holde den hjemme når du får den igen?

    Ja det er dødirriterende at nogle folk ikke kan tænke sig om. Det er logik at en øretatovering betyder at katten allerede HAR en ejer. Hvis de så synes det ser ud som om den er forladt må de da for hulen ringe til en dyrlæge eller katteregistret!


  • #2   12. okt 2011 Krydser finger for dig. ikke sjovt når ens kat er løbet væk.

    min er pt også væk, og har ledt og ledt, men blev os ringet op idag om han nok var i nolge kolonihaver lige i nærheden, og selvom efter 6 timers ledning ikke gav noget resultat, så er der staig håb (:

    jeg håber det bedste for dig, og din kat (:


Kommentér på:
Min kat er opsporet :D

Annonce