4.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vores kat tager mad ud af madskålen. Vores kat tager mad ud af madskålen.

Hej KG.
Vores kat Eddie, er begyndt at tage sit tørkost ud af madskålen med sine poter, får så derefter at kun at spise meget lidt af det der er taget ud af skålen.
Han spiser til tider også af skålen, men får det meste er det fra gulvet.

Hvad skyldes at han vil have det ud af skålen og spise det fra gulvet?

på forhånden mange tak :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores kat tager mad ud af madskålen.
  • #1   14. okt 2011 Kan være skålen er for lille i diameter så knurhårerne fortæller ham at det for smalt.
    Bare et gæt smiley

• #3   14. okt 2011 mine ene kat gør det os. ret sjældent han spiser af skålen. han tager dog gerne kun et stykke ud af gangen, også skubber han ellers til det og freser rundt efter det, og efter end 2 min spiser han stykker og tager et nyt og negynder forfra...intet mærkeligt i den kat holder sig tynd (:

• #4   14. okt 2011 Mange tak for jeres svar. Troede vi gjorde noget forkert siden han, lavet det nummer.
    Umiddelbart er katteskålen stor nok til ham, så tror ikke det er problemet for ham. Vi må bare smile af ham, og lade ham spise som han vil. :o)

• #5   14. okt 2011 Jeg kan anbefale jer at købe en "skobakke" til at stille vand og foderskål på. På den måde er det samlet. Men ikke unaturligt at katte gør det som jeres gør.

• #8   15. okt 2011 Min den ene han gør det også engang imellem smiley Vildt nuttet! Her er det dog ikke noget med skålen bare et pussigt indfald han for engang imellem.

• #9   16. okt 2011 Min maine coom Simba gør det også..... Når han drikke vand fra de store hundes vand skål skal han lgie "skrabe" det øverste lag vand væk inden han drikker,eller hvad man nu kan kalde det

Kommentér på:
Vores kat tager mad ud af madskålen.

Annonce