{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

min kat er blevet aflivet. {{forumTopicSubject}}

Min gamle kat, som ikke er herinde, er lige blevet aflivet.

I morges da jeg gik ned i kælleren for at hente Mogens, som den hedder, så jeg der lå noget på gulvet. Vi har kattelem i kællervinduet så den kunne komme ind om natten. Den sover aldrig inde i huset, fordi at den vælter alt ned.

Jeg gik så ned i kælleren og smuplede over noget, lyset var slukket, så jeg kunne ikke se. Men mine tæer blev våde, og jeg skyldte så at tænde lyset, og DER lå en fuldvoksen harer, stører end katten, som katten havde dræbt.

Klamt ikke,? nøjs jeg skreg helt vildt.

Tænk, min gamle kat, har dræbt en fuldvoksen harar, som er stører end den selv, og slået den ihjel ved nakkebid, som mink og mårer gør, og derefter slæbt den igennem en kattelem og ned i kælderen.?

Undskyld mig, med er det normalt?.

Nå men, den kan har opført sig meget mærkelig her på det sidste, og jeg kørte så til dyrlægen med den, for at få den tjekket, og idet dyrlægen sidder med den, går katten total amok, og skamferer dyrlægen over det hele.

Mogens/Katten var simpelthen gået fra forstanden, der var ikke noget at gøre, så nu er han væk.
Han har her på det sidste væset meget, og det plejer han ikke at gøre.

Dyrlægen tror at det er en hjernesvulst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat er blevet aflivet.
  • #1   10. mar 2006 Det er bare så sørgeligt. Jeg hader at høre noget om sådan noget smiley Det må være total trist. Jeg er bare glad for det ikke er min Kat

• #2   10. mar 2006 Nej, det er jeg ked af at høre. Det var da en trist historie med Mogens...

Jeg har før hørt om katte der tog en hare med hjem gennem kattelemmen... Så det er ikke et enkeltstående tilfælde... Men sikkert et ret klamt syn, der møder een midt om natten... YRV

Men det er da ærgerligt, at livet skal ende på den måde, men Mogens har sikkert heller ikke haft det godt, hvis han var begyndt at reagere aggressivt, så det var sikkert et tegn på, at der var noget galt med ham. Og så var det da bedre, at han fik fred, frem for at han skulle have ondt og være aggressiv..

• #3   10. mar 2006 det er da så trist så trist, men han har det jo nok som blommen i et æg der hvor han er nu.

Kommentér på:
min kat er blevet aflivet.

Annonce