{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Katte killing Nordjylland (9380) {{forumTopicSubject}}

En katte killing på ca. 10 - 13 uger (skyder jeg på), er set i vestbjerg, på bellisvej 12.
Og det er en hun.

Hun er grå, lyse brun og hvid. Og hun har hvidt bryst, som går op a halsen, og møder kæben, men det går ikk op på næsen.
Samt hun har hvide ben på alle fire!

Hun leder efter sit hjem, og går bare rundt og fryser.
Hun er meget snaksaglig, og er meget kælen, når man får lokket hende hen t en, og har ikke noget imod i at blive taget op!

Vil gæt på hun er vant til hunde, da hun gerne vil snakke med Maggi, min den store hund!

Jeg kan desværre ikk tage hende ind, selvom jeg gerne ville, da jeg ikk er hjemme...

Spred gerne til dem i kender omkring dette område!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte killing Nordjylland (9380)
  • #1   28. okt 2011 Janni - Hvad med at hænge nogle sedler op i området, eller stemme dørklokker? Hvis hun er faret vild, er det jo ikke nødvendigvis ret langt fra hvor hun er?

• #2   28. okt 2011 Eva - har været ude og stemme dørklokker, men der er ikk nogen der kender hende smiley

• #3   28. okt 2011 Janni - Øv hvor træls, men godt at høre at du har det.. Ofte kan folk jo være lidt for velmenende og "redde" katte der faktisk ikke er blevet væk, men bare er selskabelige :o)

• #4   28. okt 2011 Er der ikke et internat der kan tage hende?? Det er ved at være alt for koldt for en killing i den alder til at være ude om natten:-( Har lige selv taget to meget sultne tilløber-killinger til mig og min mor ville heldigvis gerne have dem, da ingen andre ville:-)

• #5   29. okt 2011 Eva - Den har siddet det meste a aften udenfor, tror simpelhen ikk den kunne finde hjem. Og har vist osse siddet der i nat.

Anja J - Nej desværre. De har lukket i weekenden smiley Har nemlig prøvet det før hvor der, var nogen der havde smidt en killing på ca 3 uger i hækken, som jeg måtte tage til mig sidste sommer, var heldig og finde en der kunne tage den som havde forstand på så små killinger!

• #6   30. okt 2011 Øv. Hvis du alligevel er hjemme nu, kan du så ikke have den i en garage eller gang? Bare indtil du kan finde et internat til den:-)

• #7   31. okt 2011 Anja - nej desværre, bor kun i en 1 værelset.
    Men heldigvis er der et par der har taget hende ind! smiley

Kommentér på:
Katte killing Nordjylland (9380)

Annonce