{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.497 visninger | Oprettet:

Kat amok over gulerod :/ {{forumTopicSubject}}

Vores lille nye hankat gik fuldstændig amok over at vi lugtede af gulerod fordi vi havde siddet og spist nogen rå. Han kneb øjnene sammen og fes afsted som var han blevet sprøjtet med et eller andet. Jeg gik over og tog ham op og så fik han da også lige et anfald i armene på mig. Så nu sidder jeg med en ordenlig flænge i hånden og rifter på halsen.
Vi syntes begge det er underligt for ingen af de andre katte vi har eller kender har nogensinde haft gjort det samme pga en gulerod.
Andre der har oplevet det eller evt har en mulig forklaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat amok over gulerod :/
  • #2   31. okt 2011 Okay. Den ene af mine spiser altid resterne af gulerod når vores hund får en, men ham her går bare amok på den dårlige måde smiley selv når jeg ikke selv kan lugte gulerod på mig.

• #3   31. okt 2011 Sad faktisk og spiste gulerod da du postede indlægget, så jeg skulle da lige se hvad der skete hvis jeg fik hector til at lugte til den - han kneb øjnene sammen, men gjorde intet.. hverken blev kælende eller blev "sur"..
    Ligesom catnip.. han kan godt lugte noget er anderledes, men han reagerer ikke på det.. Han er en underlig neutral kat smiley

• #4   31. okt 2011 Hehe okay smiley Selv idag hvor jeg ikke har skrællet gulerødder kniber han øjnene sammen når jeg stikker min hånd hen til ham.

• #6   31. okt 2011 Har aldrig oplevet det med gulerødder. men nu hvor det er clementin/appelsin-tid, så hader mine katte mig. Jeg elsker clementiner, og bare jeg går med en i hånden, så kniber de øjnene sammen og render væk. Især Toulouse hader dem og jeg må først røre ved ham igen, når hænderne er vasket grundigt med neglebørste og massere af sæbe. Gulerødder og appelsin indeholder samme farvestof, og det er da muligt at der kan være et specielt stof i det, som katte bare ikke kan lide:-S

• #7   1. nov 2011 Interessant smiley

Kommentér på:
Kat amok over gulerod :/

Annonce