2.925 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Køb af voksen Hellig Birma? Køb af voksen Hellig Birma?

Vi er en velfungerende og harmonisk familie, der søger en Hellig Birma til nus og kæl og vi har fundet en voksen kat, som vi overvejer at tilbyde et nyt hjem da hun søger et. Er der noget særligt vi bør tænke på i forbindelse med evt. køb af en voksen kat fremfor en killing? Og er der nogen der har en fornemmelse af hvad en voksen kat normalt sælges for? Er der nogen "standard" her? Sælger oplyser at det kommende hjem er vigtigere end prisen men jeg ved endnu ikke helt hvad hun konkret tænker i fht pris...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af voksen Hellig Birma?
  • #1   22. nov 2011 Synes det kommer meget an på udseendet & personligheden specielt når man tænker på prisen de voksne sælges for... men de ligger normalt omkring 2500-3000 ca. hvis det er med stamtavle selvfølgelig smiley

• #2   22. nov 2011 Jeg tror de fleste voksne katte sælges for den udgift det koster at neutralisere og evt opdatere vaccine og sundhedstjek. Så mellem 15-2500 kr.

• #4   22. nov 2011 Tak for diverse input vedr. evt. pris og ligeledes tak for egne erfaringer mht at købe en voksen kat fra Lone J. Det er meget rart, at høre hvordan andre har oplevet det og rigtig dejligt med gode råd så vi kan give katten bedst mulige start, hvis det er. smiley Havde eksempelvis ikke tænkt på det med gerne samme grus i kattebakken, hvis ikke jeg havde set det her.

• #6   22. nov 2011 Yes så har vi fået et nyt familiemedlem og det er Raushöjdens Mynta, opdrættet i Sverige, som vi nu har overtaget fra Nuance. Vi er meget glade for vores prinsesse og glæder os til at oprette en profil til hende herinde med fine billeder snart smiley

Tak for diverse gode råd, dejligt at folk har overskud til at engagere sig og hjælpe en "nybegynder" smiley

• #7   22. nov 2011 tillykke smiley birmaen er en fantastisk kat. min kastrat Manse/Caesar er den mest tålmodige, blide, søde, nysgerrige lille skat smiley du kommer til at falde pladask for din prinsesse. smiley

• #9   23. nov 2011 Tak for hilsner! Vi er meget meget glade nye "forældre" til Mynta og sender også et tak til Nuance / Christina, der havde tillid til os og har givet os lov til at passe på denne smukke pige smiley

Northved: Tak for din besked i min indbakke. smiley

• #10   23. nov 2011 Vores Birma bisse købte vi får neutralisationsprisen.
    da vi fik hende hjem, lukkede vi hende ud f kassen lige foran kattebakken. Så vidste hun, hvor den var. Og hun har ikke haft et eneste uheld siden sin ankomst for et par måneder siden. Vi har prøvet lidt forskelligt grus, og hun har gladeligt brugt det uden at undre sig. Dog er vi endt med at bruge noget tungt grus der egentlig er sand, for det sidder ikke fast i pelsen på hende. Der er ikke noget værre end en kat der sover i ens seng og slæber grus med derop..
    Jeg sidder lige nu og kigger på mit eget bæst fra Nuance. Jeg er meget tilfreds:) Man kan mærke, at hun også har haft et godt katteliv, før hun kom her til os. Så det har din Mynta garanteret også. Og ja, Christina er en rigtig sød og afslappet opdrætter.

• #11   23. nov 2011 @Maiken A: Mange tak for din besked. Ja, vi gjorde det samme igår mht kattebakken da vi kom hjem og jeg blev positivt overrasket i morges over, at hun faktisk havde fundet vej til den i nat. smiley Så det har bare fungeret rigtig fint det første døgn og, selv om hun er lidt reserveret, så kommer hun også hen til os og lader os nusse hende.

Har nu fået hende oprettet herinde, kig gerne forbi og smid en hilsen, hvis nogen har lyst smiley

• #12   23. nov 2011 Hmm, hun afventer vist lige godkendelse herinde... men snart er hun forhåbentlig "på" smiley

Kommentér på:
Køb af voksen Hellig Birma?

Annonce