Køb af voksen Hellig Birma? Køb af voksen Hellig Birma?
Vi er en velfungerende og harmonisk familie, der søger en Hellig Birma til nus og kæl og vi har fundet en voksen kat, som vi overvejer at tilbyde et nyt hjem da hun søger et. Er der noget særligt vi bør tænke på i forbindelse med evt. køb af en voksen kat fremfor en killing? Og er der nogen der har en fornemmelse af hvad en voksen kat normalt sælges for? Er der nogen "standard" her? Sælger oplyser at det kommende hjem er vigtigere end prisen men jeg ved endnu ikke helt hvad hun konkret tænker i fht pris...
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
nov 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 63
nov 2011
Tak for diverse gode råd, dejligt at folk har overskud til at engagere sig og hjælpe en "nybegynder"
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
nov 2011
Northved: Tak for din besked i min indbakke.
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
da vi fik hende hjem, lukkede vi hende ud f kassen lige foran kattebakken. Så vidste hun, hvor den var. Og hun har ikke haft et eneste uheld siden sin ankomst for et par måneder siden. Vi har prøvet lidt forskelligt grus, og hun har gladeligt brugt det uden at undre sig. Dog er vi endt med at bruge noget tungt grus der egentlig er sand, for det sidder ikke fast i pelsen på hende. Der er ikke noget værre end en kat der sover i ens seng og slæber grus med derop..
Jeg sidder lige nu og kigger på mit eget bæst fra Nuance. Jeg er meget tilfreds:) Man kan mærke, at hun også har haft et godt katteliv, før hun kom her til os. Så det har din Mynta garanteret også. Og ja, Christina er en rigtig sød og afslappet opdrætter.
nov 2011
Har nu fået hende oprettet herinde, kig gerne forbi og smid en hilsen, hvis nogen har lyst
nov 2011
Køb af voksen Hellig Birma?