753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

løbetid og på p.piller?? løbetid og på p.piller??

Hej alle sammen.

Min svigermors hun kat er på p.piller og nu i løbetid..

Kom så til at tænke på, kan det lade sig gøre når hun er på p.piller ??
min egen hun kat er blevet sterliseret, og var i løbetid eller rettere hun kom i løbetid 2 uger efter vi fik hende fordi vi havde glemt en p.pille. så ved ikke selv om det er muligt for katte at komme i løbetid når de er på p.piller fuldt ud??? håber der er nogen som kan hjælpe mig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid og på p.piller??
  • #1   22. nov 2011 Jeg ved det faktisk ikke.
    Det kan jo være hun har brækket den op uden i har lagt mærke til det.

• #3   22. nov 2011 Ja det kan du selvfølgelig have ret i at hun måske har..Min svigermor er bare bange for at hun bliver gravid - så hun prøver og holde hende inde men hun er sindsyg hurtig når hun vil ud, så den kan smutte på et tidspunkt ! - ved ikke hvorfor hun ikke bare får hende neutraliseret det ville da være nemmere hvis katten alligevel skal være ude

• #4   22. nov 2011 1 pille pr uge er for lidt til mange hunkatte - nogen skal have hver 5 dag for at holde løbetid væk. Men hvis katten ikke skal bruges til avl, så få hende neutraliseret - p piller er noget skrammel at proppe i dem.

• #5   22. nov 2011 Tja jeg har en hunkat der får p-pille hver femte dag for at holde hende ude af løbetid. Men det kan også være at det er nok at skifte mærke. Men det er altid et problem med p-piller, man kan ikke altid være sikker på at den har slugt den. Jeg har en anden der er drøn dygtig til at gemme den i munden, selv om den har lavet synkebevægelse og slikket sig om munden efterfølgende. Vups lige pludseligt finder jeg p-pillen på gulvet alligevel. Dette er nu løst ved at sprøjte vand i munden på hende med en engangssprøjte.
    Men har man ikke brug for en hunkat i avl, kan det absolut IKKE anbefales at give p-piller. Få katten steriliseret det har både den og ejer bedst af i længden.

Kommentér på:
løbetid og på p.piller??

Annonce