{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

Igen, igen hjemvendt fra dyrlægen m. Tøsen ... {{forumTopicSubject}}

Så er Tøsen og mig atter hjemvendt fra dyrlægen som lige skulle følge op på hendes mave - har dog været i kontakt med dyrlægen via telefon nogen gange for at fortælle lidt om hendes mave..
Idag fik hun sådan en sprøjte som skal gå ind og hjælpe på hendes diarré + jeg fik noget oolac med hjem som hun skal have 1 ml. af om dagen indtil maven bliver bedre ..

Hun var for første gang i en transport kasse - og gal hun tog det bare S Å flot ! Hun gik selv ind og ud af den ved dyrlægen og lå stille og rolig efter 2 minutter da hun fandt ud af at mor faktisk sad lige ved siden af smiley

Den lille lort er ved at blive mig dyr! Men hva' hun gør mig alligevel rig på så mange andre måder! + Jeg elsker hende utrolig højt ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen, igen hjemvendt fra dyrlægen m. Tøsen ...
  • #1   23. nov 2011 * Noget Zoolac med hjem smiley *

  • #2   23. nov 2011 håber det kommer til at hjælpe, det hjalp vores kat da den døjede med tynd mave smiley
    God bedring med hende smiley


  • #3   23. nov 2011
    Pernille M

    Mange tak ! smiley
    Håber også det hjælper på hendes mave, for hun har haft dårlig mave / diarré i over 1½ mdr nu smiley
    Men det underlige er at hun har taget på som hun skal i hendes alder ? smiley
    Bare på 2½ uge har hun taget 300 g på ..


  • #4   23. nov 2011 HAr hendes afføring været sendt på laboratorie? Der er jo masser der kan give dårlig mave - og masser af det som katten ikke mistrives med - bortset fra afføringen

  • #5   23. nov 2011 Lis *

    Ja, hendes afføring har været sendt ind.. Derfor hun kunne give den sprøjte nu..


  • #6   23. nov 2011 Yatzy har også kostet mig 1500 kr i dyrlæge regninger i denne måned. Også pga. dårlig mave, og en snotnæse oveni.. Men hvad kan man gøre, men elsker jo sit bæst:)
    Er tøsen på skånekost? Hvis ikke den sprøjte der hjælper, så var det da et forsøg værd. Det hjalp ihvertfald på Yatzy.


  • #7   23. nov 2011 Håber snart den bliver iorden igen søde, det er ikke sjovt når ens dyr fejler et eller andet.

    Didde nåede at koste mig mellem 4 og 5000 kr i dyrlægeregner før der ikke var mere at gøre for hende. Havde gerne betalt 1000 kr om månden for at få lov til at beholde hende. Men hun har det heldigvis godt der hvor hun er nu.

    Hvad fodre du hende med for noget mad?? Det kan også godt have lidt med det at gøre nemlig.


  • #8   24. nov 2011 Maiken
    Vi har prøvet det skånekost, men der var absolut ingen ændring i hendes afføring der, øvøv.. Men satser på at det her Zoolac + den der sprøjte vil stabilisere hendes mave smiley


    Fie
    Hun får Kitekat lidt nu.. Men det er noget jeg har skiftet til mens hun har haft diarré .. I starten fik hun Whiskat, så fik hun det der Pussi, men der havde hun stadigvæk diarré.. Så hun får hun Kitekat.. Som hun i øvrigt spiser med glæde..


  • #9   26. nov 2011 Iams Hairball skulle virke rigtig godt på bløde maver på grund af det høje fiberindhold. God bedring med hende.

  • #10   26. nov 2011 Det kan godt være det der gør at der går så lang tid før hendes mave går i orden. Det billige kattefoder er ikke sundt for kattene og slet ikke de mærker du nævner.

    Desuden burde hun også få foder lavet til killinger da hun stadig er killing. Min hunkat havde også dårlig mave da jeg fik hende fordi hun havde levet af hundemad, da hun kom på killingefoder gik der en små 14 dage og så var den ved at blive normal igen.

    Nu er det ikke sikkert det hjælper på din kat, jeg er trods alt ikke dyrlæge. Men dårlig mave kan komme af dårligt foder.


  • #11   26. nov 2011
    Fie
    Tak for rådet smiley
    - Spurgte også dyrlægen om det var fint at hun fik Kitekat, og det kunne hun ikke se nogle problemer :s
    Men skal alligevel ringe til hende på Mandag, så der kan jeg spørge hende om hun har en anden idé til foder til hende smiley


  • #12   26. nov 2011 Så lidt søde ;D

    Lige en ting, dyrlæger har ikke en klap forstand på foder til dyr. De tror selv de har, men det har de kun hvis de virkelig har sat sig ind i det selv.

    Jeg vil anbefale dig at købe Perfect Fit til killinger, det får min og han er rigtig glad for det. Den anden får samme mærke bare til indekatte. Det er lidt dyrt, men ikke i forhold til andre mærker som Hills og alt sådan noget.


  • #13   26. nov 2011 Fie

    Hvor kan man købe det ?
    Altså Perfect Fit smiley
    - For det er sten sikker forsøget værd ! smiley


Kommentér på:
Igen, igen hjemvendt fra dyrlægen m. Tøsen ...

Annonce