1.065 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Klippe negle på birmapigen? Klippe negle på birmapigen?

Min birmapige har været hos mig i en uge nu og gider ikke rigtig det kradsetræ jeg har købt… I hvert tilfælde ikke endnu. Og jeg spekulerer over hvor længe hendes kløer kan fungere uden kradsetræ og/eller uden at blive klippet når nu hun er indekat. Er der nogen der har nogle fif i fht hvor hyppigt man evt. er nødt til at klippe negle…? Er det muligt helt at springe det over, hvis de bare bruger deres kradsetræ eller er de flestes erfaring, at en indekat som min Hellig Birma skal hjælpes med det? Hvor hyppigt ca…?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippe negle på birmapigen?
  • #1   30. nov 2011 Hej Sofia

Jeg har jo to - den ene skal jeg næsten ikke klippe på og den anden skal jeg virkelig tit.
    Ullies negle vokser VIRKELIG hurtigt, selvom hun bruger kradsetræet virkelig flittigt - hun hænger fast i alt hvis de ikke bliver klippet ..
    Tenziis vokser slet ikke på samme måde , så det er meget forskelligt ..

• #2   30. nov 2011 Vores har vi nippet de yderste klospidser på (på forpoterne) en enkelt gang på 2 måneder. Hun bruger heller ikke rigtigt sit kradsetræ, men er vild med vores gulvtæpp og dørmåtten, som hun molestrerer et par gange dagligt. Her skal der åbenbart kradses horisontalt:p
    Jeg klippede kløerne mens hun sov. Nogle gange ligger hun og er så langt væk, at hun ikke bare lige sådan lader sig vække. Og så var det jo så dejligt let.

Kommentér på:
Klippe negle på birmapigen?

Annonce