Kat fundet i Holbæk {{forumTopicSubject}}
Der vil ikke nogen der er fra Holbæk eller omegn?
Det ikke mig selv der har fundet den, men er ven fra Facebook der skriver hun har fundet en kat. Det ikke en jeg snakker med, men for kattens skyld...
Hun skriver på sin væg:
"Gider I sende dette videre? Stribet kat, 4 år, Anna hedder den, ejer hedder Susanne Jakobsen og har boet/bor i ladegårdsparken, men hendes tlf nr virker ikke, katten er her hos os og er meget sulten og kælen. Håber jeg kan finde ejer på denne måde."
Den er i øvrigt øremærket "FDV075" og hun mener at den har været ude et stykke tid da den er tynd. - Det noget med at dyrehospitalet ikke kan få fat på hende, men hun håber på at nogen kender ejeren, så den kan komme hjem igen. Hun kan ikke selv have den fordi hendes datter er allergisk så nu er den kommet på dyrehospitalet hvor den vil blive aflivet om 2 dage hvis ikke ejer bliver fundet.
Hjælp med at sende budskabet videre, så katten forhåbentlig kan komme hjem igen..
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Ring også til nummeroplysningen og spørg, om der er nyt tlf.nr. på abonnentet (opgiv det nuværende nummer).
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 46 Svar: 179
okt 2011
"KAT søger nyt hjem nu! Sagen udvikler sig....ejeren vedkender sig ikke ejerskab/ kan evt ikke findes ...dyrehospitalet spørger hvem der skal betale regningen for opholdet, skal tale med dyrenes beskyttelse senere, så må de jo gøre noget...hm der må da være nogen, der vil have den søde kat....det er ikke en måde at have dyr på, at smide dem på gaden.....arrghhhh"
maj 2007
Måske kender de også katten og den evt. videre historie.
okt 2011
"Der er skam ringet, tlf eksisterer ikke og ejer er ikke på gammel adresse, er ret sikker på det er hende herinde jeg har skrevet til og med, men nu har hun blokeret mig, så jeg ikke kan finde hende, hun er ikke i stand til at tage sig af den og nægter kendskab...trist, den blir aflivet i morgen kl 17 hvis ingen vil have den...øv"
okt 2011
"JAAAA katten skal bo i Roskilde hos en sød familie, der har erfaring med katte og børn og dyr, er så lettet, det er et godt sted at finde hjælp det her ..."
maj 2007
Gid rumpen på dens tidligere ejer (som ikke vil kendes ved den) vil klø og hendes arme være for korte til at nå!
okt 2011
- Forstår ikke at der nogen mennesker der kan være sådan.. At de kan være dem selv bekendt!! Men ja tørrede også sveden af panden..
nov 2011
Følger: 1 Svar: 1
De skal sende en mail til ik@inges-kattehjem.dk og kv@kattens-vaern.dk og ændre oplysninger.
Kat fundet i Holbæk