{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Vi er flyttet, og nu tisser hun overalt {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg ved der er en del emner omkring der her, men synes at det hele er lidt uoverskueligt.
Min kat og jeg er flyttet her i starten af november. Efter flytningen er hun begyndt at tisse over alt! Særligt på den syne som jeg ikke bruger. Dynen er blevet vasket en del gange efter, så kan ikke tænke at den stadig lugter af det gamle hjem?? Hun havde killinger i sommers, men var utrolig træt af det, så tænker ikke at de kan spille ind. Sidst men ikke mindst kan jeg fortælle at hun altså også tisser i bakken til tider.
Er der nogle sder har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi er flyttet, og nu tisser hun overalt
  • #1   4. dec 2011 Måske, at en neutralisering kunne forbedre situationen. Har du evt. fået katten tjekket for urinvejsproblemer?

• #2   4. dec 2011 I første omgang vil jeg anbefale at neutralisere hende. Det kan for nogle katte være en ubehaglig oplevelse at flytte. Katte er vanedyr og bryder sig generelt ikke om forandringer. Derudover kan hendes hormoner sagtens spille ind, sammen med utrygheden over jeres nye hjem. Nogle katte kan også få stress-relateret blærebetændelse, så det ville jeg få udelukket hos dyrlægen.
    Det kan være at Feliway kan hjælpe, så det er også en mulighed, SAMMEN med dyrlægen.
    Og bruger du ikke dynen længere så smid den ud.

• #3   4. dec 2011 Jeg læste om noget duft man satte i stikkontakten der kunne hjælpe. Er der nogen der kender til dét??

• #4   5. dec 2011 ja det er det Feliway jeg skrev om. Men det er ikke et vidundermiddel og virker ikke på alle katte og alle problemer. Det bedste er en kombination af begge dele, neutralisering og Feliway

Kommentér på:
Vi er flyttet, og nu tisser hun overalt

Annonce