{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

måske mishandling af killing :( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

I sidste måned begyndte der at komme en killing til os, og vi fandt ud af, at den måtte være den sorte kats unge, som også er kommet hos nogle gange. Men nu var der gået lang tid, hvor vi ikke havde set den, og den kom heller ikke hver dag. Desuden lugtede den altid af cigaretrøg og en slags parfume. Derfor tænkte vi også, at de nok har et hjem. Den var også altid varm, og meget menneske venlig. Altså den løber ikke væk, men vil meget gerne kæles. Men mærkeligt, at de altid er så meget sultne når de kommer til os. Det har jeg undret mig over, især når den lille lugter sådan mærkeligt. Min egen kat lugter ikke engang af noget, kun af kat, og nogen gange af advantage smiley
Nå men nu til mit spørgsmål:
det var jo utrolig længe siden vi sidst havde set den her killing, som jeg fandt ud af er en han killing. i dag da jeg kommer hjem fra seminaret, fortæller min far, at begge katte havde været her, og den lille killing nærmest skreg efter mad smiley Så da jeg havde lagt tasken og jakken, ville jeg live ud og se, om den mon stadig var der. Det var den. Lige uden for havedøren. Jeg vil så tage den op, og opdager så: noget af dens hale er barberet væk smiley Nu har jeg kun haft to hunkatte, som skulle steriliseres, så kender ikke til det med hankatte. Men bliver noget af deres hale barberet væk, når det skal ordnes? For har det rigtig dårligt med, hvis nogen har gjort det mod den i en ond handling smiley
Der er link til billeder jeg tog af den her:
http://www.kattegalleri.dk/uploads_alb_thumbs/266066_m.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske mishandling af killing :(
Kommentér på:
måske mishandling af killing :(

Annonce