1.170 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

eu pas på kat ? eu pas på kat ?

Hej alle ! jeg har lige et spg. jeg håber i kan hjælpe med smiley

Jeg går og er interesseret i at købe mig en killing mere (sphynx) denne killing kommer fra et opdræt herjemme i Dk kvinden der har opdrættet er udenlandsk , og killingen har ingen sundheds-bog men derimod et Eu-pas hvor der skulle stå de samme ting som i sundhedsbogen ..

så mit spørgsmål er om et Eu-pas er lige så god garanti for kattens sundhed som en sundhedsbog? det skal lige siges at katten har stam-tavle og alle andre ting også er iorden .. jeg undre mig bare over om et Eu-pas har samme værdier som en sundheds-bog . håber i kan hjælpe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eu pas på kat ?
  • #1   11. dec 2011 Jeg har også "kun" EU-pas på min Sphynx, som er født og opvokset i Danmark. Jeg vil mene, at EU-passet er ligeså dækkende (hvis ikke bedre dækkende) som sundhedsbogen. Ellers kan du bede opdrætter om, at få hendes/hans dyrlæge til at lave en slags sundhedscertifikat på katten.

• #2   11. dec 2011 okay det var også hva jeg ellers var blevet fortalt , skulle bare lige ha det bekræftet af en erfaren smiley tak for svaret

• #3   11. dec 2011 EU-passet er ok i den sammenhæng. Men ved siden af får jeg som regel lavet en sundhedsbog, til dem der gerne vil have dette. Den er gratis hvorimod passet koster et par hundrede.

Kommentér på:
eu pas på kat ?

Annonce