Lige efter kastration Lige efter kastration
Vi har lige fået kastreret vores hankat på 24 uger i dag. Vi afleverede ham kl. 7 og kunne hente ham igen kl. 13, men Timerne gik langsomt mens man ventede på at kunne hente ham igen og vores anden mis ledte efter ham da vi kom hjem med den tomme kasse.
Nå men han klarede det bare så fint og operationen gik som det skulle heldigvis. Blev lidt overrasket da vi hentede ham for han var næsten sig selv, og havde ellers regnet med at han ville være noget mere groggy. Der gik heller ikke længe da vi kom hjem før han gik på bakken, drak og spise, så det var jo bare rigtig fint.
Mit spørgsmål er så: Vi fik den her skærm med hjem til ham, og det der jo lystig debat om hvor vidt de skal have den på eller ej, men dyrlægen sagde han skulle have den på 1 uges tid. Vores mening om det er at han ikke skal have den på hvis det kan undgås. Men hvor meget må de slikke i det sår? For han er vældig interesseret i at slikke i det, hvis han kan komme til det, så lige nu har han faktisk fået den på. Det ikke helt med min gode vilje, men vi synes måske bare at han er lidt FOR interesseret i slikke i det. Er dog overrasket over hvor pænt han tager det og hurtig vænner sig lidt til at have den på.
Planen er så at jeg tager til mine forældre i morgen og låner en bodystocking ting at give ham på i stedet.
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 46 Svar: 179
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Altså min pige blev stereliseret i fredags - hun fik en krave som hun accepterede efter få timer og nu hygger hun sig bare med den - hun får den af flere gange om dagen så hun kan ordne sin pels puffer lige lidt til hende når hun slikker i såret, men ellers er der faktisk ingen ting .
VED godt at der er flere der syntes at kraven er ihh og åhh så ond - men come on ! Det er en blød krave og katten kan gå og hoppe rundt hvor den vil efter en smule øvelse..
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Pigerne ja - men ikke drengene
okt 2011
Pernille - Ja læste godt din historie her forleden, og det virker lidt som vores.
okt 2011
Jo det sagde hun at han havde fået, men giver jo mening at han gør det fordi at det måske gør ondt. Nu har vi lige prøvet at tage den af igen og nu sidder han staks og vasker i det. Prøver at holde øje med hvor meget han gør det, for ja vil da helst undgå at putte den på ham. Kan også være jeg er lidt pylret, meeen det er også første gang jeg prøver det jo
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 4 Svar: 107
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Nu har jeg jo så fået mig en hellig Birma som også lige er blevet neutraliseret i dag, han manglede så den ene sten, så de måtte lukke helt op, så han har fået skærmen med hjem og fået afvide at han skal have den på i 10 dage.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Kattene har selvfølgelig været smertedækkede.
Lige efter kastration