kat med på ferie. kat med på ferie.
Hvad gør i når i skal væk i en forlænget weekend?
Jeg plejer at få en til at passe dem i vores eget hus, men det er bare IKKE muligt denne gang.., Ingen kan..
Vi skal holde nytår på Bornholm, og er væk i 4 dage.. kattene er vant til at komme ud, så de kan ikke bo inde selv, hvilket jeg heller ikke ville være tryg ved.
Jeg har fået lov til at tage dem med (vi skal bo hos min far) Men fordi min bror har allergi, skal de blive på et værelse.
Men jeg tænker bare.. er det synd for dem at skulle transporteres i 3 timer + bo på et værelse på 30 m2 i 4 dage?
Synes det er endnu mere synd at putte dem i pension..
jul 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 59
Jeg tror jeg vil finde en pension til dem hvor du ved de har det godt, eller få dem passet ovre hos nogen du kender så de flytter derhen et par dage hvis det er muligt,
Min kat kommer altid med når jeg rejser hun er snart et halvt år, men hun er også van til det og bliver ikke stresset, tvært imod nyder hun det og sover på hele transportturen uden brok
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
hvis det var mig, så ville jeg finde en god pension. Jeg ville have det rigtig skidt med at have et par katte lukket inde på et værelse. Jeg ville også have rigtig svært ved at nyde selskabet med famlien, fordi jeg vidste at der sad to katte lige inde ved siden af, som også havde brug for selskab.
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 40
har bare ikke mulighed for at få dem passet..
Ved at min ene kat ville synes det var fint nok, men tror den anden ville være ret utilfreds med ikke at kunne komme ud.. men det kan han jo ingen steder.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.566
Ja, burene er små og det kan da også godt være at de ikke kan lide ejerne af pensionen, men du ved at de bliver passet godt i de 4 dage og du kan nyde nytåret.
jun 2008
men det var virkelig sødt af dig.
jun 2008
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
jun 2008
De må gerne køre igennem sverige.. Det må hunde i hvert fald efter de nye regler er kommet.. men undersøger det lige for en sikkerheds skyld..
jun 2008
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Hvis det bare er en weekend får jeg et vennepar med kat til at passe i vores eget hjem.
Nu her til jul hvor det helt op i en uge tager jeg ham med hjem til mine forældre hvor det holdes. Han har været der før, men er meget rolig og stresser ikke hurtigt så han er vant til at blive slæbt rundt alle mulige steder.
Når vi skal på sommerferie er min kæreste heldigvis hjemme til at passe 'rollingerne', men ellers ville jeg ty til pension hvis intet andet var muligt. ELLER Mikes bror som ejer kuld-broderen.
jun 2008
Jeg fik en til at gå hjem om lukke ud og ind, nusse, fodre, tømme bakke osv osv.. Så det er rigtig fint..
Tak for hjælpen ellers.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.566
jun 2008
Så kan vi holde nytår med god samvittighed..
kat med på ferie.