Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvidløg og lopper??
  • #4   6. jan 2012 Katte tåler ikke løg af nogen slags. Men det er korrekt at før man vidste bedre var der nogen der brugte det. Hvis du alligevel vil ud i noget alternativt til de gængse loppemidler, så forsøg dig med lavendelplanter og dråber. Det skal selvfølgelig være af god kvalitet.
    Men der er nu kun grundig rengørring efterfulgt spray med Trinol (katte må ikke være i rummet og det skal virke mindst en time, derefter grundig udluftning) der virker. Brug Capstar 1 tabl, hver anden dag gange 3 til 4 sammen med advantage eller frontline. Er du hårdt ramt er det muligt at det skal gøres en gang om måneden 2 til 3 gange.

• #5   8. jan 2012 Havde hørt at man kunne blande hvidløg op med maden.

Jeg har prøvet både capstar, frontline, advantage øh tribol. Og det virket bare ikke smiley

• #6   8. jan 2012 Ingen hvidløg eller andre former for løg til katte - der er giftigt!

Gå hæftigt igang også med omgivelserne - jeg har ikke styr på hvad der skal bruges

• #7   8. jan 2012 Så prøv advantage..

Det virker, min sunshine har haft lopper smiley
    Jeg blev anbefalet frontline, af mine svigerforældre (som har hunde) og de sagde det virkede..

Det var så kun på hunde..

Så var jeg på apoteket i onsdags, der købte jeg også advantage til Sunshine..
    Hun fik den lige efter jeg var kommet hjem, og nu virker det smiley Hun kan heller ikke tåle lopper, så nu er hendes eksem også væk.

Kommentér på:
Hvidløg og lopper??

Annonce