{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Lotte K
Lotte K
Tilmeldt:
8. mar 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Hund og kat sammen? {{forumTopicSubject}}

Vi har en boston terrier på 6 kg som snart er 8 måneder, og vi kunne på et tidspunkt godt tænke os en kat!

Hvornår ville i anbefale, i som både har hun og kat, at vi fik en kat? Altså hvor gammel skal vores hund være? smiley

Jeg tænker nemlig bare at der måske ville være større sansynlighed for at vores hund bliver glad for katten, hvis vi får den inden hun er flere år gammel smiley

Og hvad ville i anbefale når tiden var til det, en killing som vi selv skal vænne til at der altså er en hund i hjemmet, eller en voksen omplaceringskat som er vant til hunde i hjemmet?

Håber at i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kat sammen?
  • #1   11. jan 2012 uha, det kommer an på eddermange ting, men jeg har haft 13 katte gående sammende med 3 hunde i mit hus, så det kan sagtens lade sig gør smiley
    Lige nu har vi 4 katte som jeg har haft i mange år, og vi har fået vores hund nu, som kan næsten enes helt fint, han bliver lidt fræk nogle gange, hunden, og så får han et par på snuden, men så går det fint igen smiley


  • #2   11. jan 2012 Hej !

    Jeg ville nok sige at I sagtens kunne anskaffe jer en kat nu, for så får de nok mest ud af hinanden. Altså lege og sove sammen og knytte bånd. smiley

    Jeg har en 9 år gammel schæfer og jeg fik først kat da hun var syv år. Men hun er taget vældig godt imod mine katte. Men hun gider dem ikke. Hun går vis de kommer og vil ligge sammen med hende.


  • #3   11. jan 2012 Vi har 3 katte og 1 hund. Vore hund tror vores yngste kat er dens hvalp. den vasker ham over alt ;o)
    Da vores Trunte mis havde killinger måtte Sally (hunden) ikke nærme sig dem, men efter hånden lærte trunte at slappe af og nyde at sally hvalp lidt til med killingerne.
    Trunte og Will gider ikke sally. De accepter hende og tillader hun snuser til dem. ;o)
    Så go for it.


Kommentér på:
Hund og kat sammen?

Annonce