{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

en nabokat er flyttet ind {{forumTopicSubject}}

tror vi nok! Futte, som er søn af naboens hunkat har de seneste dage spist, tisset,skidt, sover og leget hos os.

De har gået på visit hos hinanden i laaang tid - flere måneder, men har så været gået til hver deres hjem når vi kom hjem. Men Futte her har ikke været i sit hjem i 1½ døgn. Vi vidste det faktisk ikke før naboen til aften spurgte om han var hos os. det vidste vi ikke, for vi havde ikke set ham idag ud over til morgen, hvor han pludselig gik igennem stuen (kattelemmen er lukket om natten).

Vi ved alle at han har overnattet flere gange i den senere tid.

Før nogen hegler ned på mig, så må jeg fortælle at naboen faktisk skilte sig af med Futte og hans bror Garfield da de begge var 12 uger gamle. men skæbnen ville at den nye ejer fik katteallergi og måtte returnere kattene. De forsøgte derefter at finde nye ejere og bad os om at spørge forskellige menensker ad. men de to måtte blive. Nu ser det umildbart ud som om den ene er flyttet ca 4m uden for egen bopæl.

Naboen mener han har fundet sg et nyt sted at bo på selvvalg. men vi vil gerne være helt sikre, så han bliver ikke oprettet herinde endnu. Futte er iøvrigt vild med McQueen og Mickey - "Chefen" Minnie på 10½ år skræmmer ham lidt. Hun er den ultimative BOSS her i huset af alle kattene og sætter jævnligt "de små" på plads. Futte røg lige en meter baglæns forleden, da hun hvæsede af ham og jog en klo ud efter ham. Han er altså på størelse med hende selv om han er 8 måneder gammel.

men nu må vi se hvad der sker. Vi skal liiige have et par ekstra ord med naboen om dette. Så ingen træder hinanden over tæerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en nabokat er flyttet ind
  • #2   21. jan 2012 Jeg tror katten har valgt dig.... - Og det lyder ikke til naboen har noget imod det. De ville jo alligevel gerne af med den ikke???
    - Men selvfølgelig skal I være enige.
    Oplevede også en gang en lille kat, der pludselig lå i sofaen, da jeg boede med min x-mand. Den var desværre syg og meget underernæret, så den måtte aflives.
    - Men er det på en måde ikke sjovt og også lidt bekræftende, at katten gerne vil være hos dig/jer.
    Min mor har for nogen uger siden fået en kat på samme måde. Den havde sovet ude på svalegangen nøsten en uge. Ingen lod til at kende den og hun forhørte sig hos naboer, da det jo var synd for katten, der frøs og var sulten.
    Da hun en dag åbnede døren, så løb katten ind i køkkenet og tog for sig i madskålen. Den rullede rundt og var kælen. Min mor havde en kat i forvejen. De snuste forsigtigt til hinanden, og efter et par dage fulgte de hinanden i hælene. Den valgte også min mor. Når hun åbner døren, så trækker den sig tilbage. Den er nok bange for at miste sit nye hjem.
    Det lyder jo også som om din nabos kat, søger tilbage til jer gang på gang. Den er nok lidt småforelsket i hjemmet og jer.....
    Hvis det var mig, ville jeg tage den til mig, hvis den var sød og naboen sagde ok for det.... - Men det koster jo også med en ekstra kat, så det skal der selvfølgelig også tages stilling til.


Kommentér på:
en nabokat er flyttet ind

Annonce