{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Whiskas Mmmm... {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt lige over en Whiskasvariant, som jeg ikke har set før. Whiskas Mmmmm... hedder den. http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/whiskas/oh_so/182423
Så vidt jeg selv kan se, er det ikke noget skodfoder. Er der nogen med lidt forstand på foder, som kan fortælle mig, om det er okay at fodre mine katte med det nogle gange om ugen?
Jeg er ved at finde ud af, hvad vores nye kat har lyst til at spise. Indtil videre er der ikke noget, som vækker den vilde begejstring og giver renslikkede skåle. Lige nu spise de Bozita, og der bliver da også spist - jeg mistænker bare Yatzy for at æde det meste;) Diamond er ret vild med sit tørfoder, men jeg vil jo gerne have noget mere vådfoder i ham for at forebygge urinvejsbøvl.
Jeg køber noget Cosma hjem til dem. Og så vil jeg også gerne købe noget i en lidt mindre dyr priskategori (hvor jeg ikke nødvendigvis behøver at købe 37 dåser af 400 g for at få det billigt) og se, om det er noget for herren. Og da synes jeg den der Whiskasvariant ser udemærket ud. Har jeg ret i det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas Mmmm...
Kommentér på:
Whiskas Mmmm...

Annonce