{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Bruger ikke kattebakken helt.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle KG'er..

Nu forsøger jeg at skrive til jer om mit problem, i håbet om at der er en derude der har et smart trick til at løse mit problem.

Min kat Trixie, som er udelukkende indekat, vil bare ikke skide (undskyld mit sprog) i sin kattebakke hjemme hos mig. Hun bruger konsekvent brusenischen, og er der noget i vejen der finder hun blot et andet hjørne i min lejlighed.

Jeg har haft en lukket kattekasse, som jeg lidt har mistænkt for at være for lille og at det var derfor. Har dog ikke helt kunne undvære en lukket da hun står op og tisser, så er der ikke låg på ja så ender det bare op ad vægen istedet.
Hun graver heller ikke sin tis ned, som normale katte gør. Eller det skal siges at når hun er hjemme hos mine forældre så bruger hun kattebakken helt som en hver anden kat ville gøre det.. :-S

Jeg har nu forsøgt mig med at træne hende til at bruge et rigtigt wc, ved at benytte Litter Quitter, og hun har her lært at sætte sig ordentligt ned og tisse, men har stadigvæk konsekvent afføring i brusenicshen..

Må indrømme at jeg er ved at være godt og grundigt træt af det svineri, og er simpelthen løbet tør for ideer..

Er der nogle derude der har et godt tip eller en idee til noget jeg kan prøve??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bruger ikke kattebakken helt..
Kommentér på:
Bruger ikke kattebakken helt..

Annonce