901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Sygeforsikring på kat, erfaring ?? Sygeforsikring på kat, erfaring ??

Jeg har overvejet at få sygeforsikring på vores ene kat.
Det er Mippi vores han fra 2007.

Nogen har erfaring med sygeforsikring og kan fortælle lidt om det ?
Hvilket selskab er godt, hvad koster det og hvad er selvrisiko og hvor meget dækker de osv ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring på kat, erfaring ??
  • #1   8. feb 2012 Jeg anbefaler dyrekassen.dk til kælekatte

• #2   8. feb 2012 Ok, kan du fortæller mig lidt om pris og hvad selvrisiko er og hvor meget de dækker ?
    Selvom han kun er "kælekat" så koster hans dyrlægebesøg jo det samme som en fin racekat. Og han har været uheldig et par gange, bla.a en gang (da han kun var 12 uger) hvor min lille datter trådte på ham og vi måtte akut til dyrlæge en fredag aften.
    Det har han dog ingen men af overhovedet...

• #3   8. feb 2012 Agria katteforsikring smiley

• #4   9. feb 2012 En kæle kat kan også godt være en "fin" racekat smiley
    Det er to forskellige forsikringer ved de mange selskaber en til kælekatte og en til avls katte. smiley

Jeg har overvejet det, pt lægger jeg 500kr til side hver måned til dyrlæge regninger. Men det er helt klart smart med sådan en forsikring, mener det er agria der har en udregnet så du kan se hvad det evt. Vil koste dig for en kat, hvor du bestemmer din forsikrings præmie og hvad din selvrisiko er.

Fandt lige link. smiley https://online.agria.dk/Kund/dk/tecknaf.nsf/step1?Readform&PetType=042

• #5   9. feb 2012 Synes godt nok agrias selvrisko er dyr.

Dyrekassen koster kun 612 kroner i selvrisko mod agrias 900 og noget .. hmm ..

• #6   9. feb 2012 Jeg må lige se nærmere på de forskellige forsikringstyper og vurdere hvad der er bedst. Men måske jeg skulle tale med dyrlægen om hvad de anbefaler, for måske de ved hvilke der er bedst at "samarbejde" med.

• #7   9. feb 2012 Topdanmark. En årlig forsikringssum på godt. 18.000 som minimum, en selvrisiko på 750 kr og så tager de 90% af resten.Dvs. du har en variabel risiko på 10%.

Jeg har haft brug for den til Elvis og det fungerede bare godt. Høflig betjening og hurtig afregning. Jeg har ikke fortrudt. Pris?? Jeg får firmarabat.

• #8   9. feb 2012 Pris i top Danmark er ca 1300 pr kat om året inkl udvidet forsikring smiley
    Har heldigvis ikke haft brug for den endnu , men rart at have !!

• #9   9. feb 2012 Det kan SLET ikke betale sig, at IKKE være i kattesygeforsikring. Vi har igennem 37 år, været mega uheldige med en masse sygdom og uheld hos vores katte og hunde. Hvis ikke vi havde haft sygeforsikring på alle vores hunde og katte, "ægte" og "uægte". Så havde vi været ruineret for længe siden.
    Det er så god en ordning. Og de fleste kan være med. Når bare man ved at der skal lægges de 900-1400kr. årligt. Og så er det altså begrænset hvor galt det kan gå i tilfælde af sygdom, bylder, operationer osv. Man plejer at slippe med selvrisikoen og "en slat".

• #10   9. feb 2012 Så har jeg en "kattekonto" oveni, til det forsikringen ikke dækker:-)

Kommentér på:
Sygeforsikring på kat, erfaring ??

Annonce