{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

De bliver ved med at komme tilbage? {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten er flyttet, vi har imidlertid boet hos hans forældre, og hans kat har boet der cirka et år og min har været der siden oktober smiley Nu er vi så flyttet over i nabo længen (Vi bor på en gård) Og vi har haft kattene inde en uge og en dag, problemet er når vi lukker kattene ud så når de skal ind igen går de over til hans forældre indtil vi kalder eller henter dem hjem igen.

Skal vi holde kattene inde længere tid eller bede hans forældre om at lukke kattene ud hvis de går ind over hos dem? Jeg er bange for at de bare vil blive ved med at gå derover, det kan godt blive et problem da de har en hankat som ikke kan lide vores katte, det intet problem når de er ude og mødes men lige så snart de er indenfor begynder de at slås, så det er vigtigt at vores katte kommer hjem til os og ikke hans forældre.

Til sidst vil jeg lige hører, vores katte har nu ikke noget kradse træ mere, og de er vant til at have et og hvæse klør i, er de kradsetræer man hænger op på væggen gode eller vil i anbefale os at købe et lille tårn af en art, vi har ikke helt plads til et kæmpe træ smiley

Mange tak KG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De bliver ved med at komme tilbage?
  • #1   19. feb 2012 Du/i må nok lukke kattene inde i en lille uge eller 14 dage, så de lærer hvor de hører hjemme.
    Og så bede hans forældre om ikke at lukke kattene ind - og lukke dem ud, så snart de kommer ind hos dem, så de lærer det.

Et kradsebræt på væggen er helt fint - gerne nogle stykker, når de går meget inde her i starten.
    Man behøver ikke det helt vilde, for at en kat har det godt smiley

• Line N
    Line N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #2   19. feb 2012 En kat skal være inde i 14 dage for at de vænnes til duften ad jeres hjem. Vær glad fir at din kærestes forældre bor så tæt på, så de kan finde dertil, ellers kunne u have risikeret at de ikke havde fundet hjem.

Hold dem inde mindst en uge endnu.. Og så skal de nok komme til jeres hus. smiley

• #3   20. feb 2012 Altså vi bor på en gård alle sammen de bor i stuehuset og vi bor i længen på gården og kattene har jo været ude før på gården de skal bare vende sig til at komme til den rigtig dør smiley

Kommentér på:
De bliver ved med at komme tilbage?

Annonce