Ændret adfærd del 2. Ændret adfærd del 2.
Hej KG.
Så er det i morgen, der er bestilt tid til neutralisering af Kia. Må indrømme, at jeg er lidt nervøs og her til aften bliver jeg i tvivl om det overhovedet skyldes noget hormonalt. Hun har altid været sart over berøring ved halen og bagpartiet, men det toppede her til aften. Hun sad på hendes kradsetræ og jeg plejer lige at give hende et par strøg hvis jeg kommer forbi, som hun plejer at synes om. Men jeg kom åbenbart til at ae lidt for langt, for hun kradsede ud efter mig, lagde ørerne surt og hvæsede af mig.... Det har hun ALDRIG gjort før!!. Hun sidder normalt og går normalt og virker ikke til at have smerter.
Hun bruger kattebakken der er blevet sat ind, men tisser stadig i hjørnet i køkkenet på trods af at jeg har vasket gulvet og lister med 1 : 1 vand og rodalon. Har endda prøvet at rokere om på nogle potteplanter så der ikke er noget at tisse bagved.
Hvad er det jeg overser??
Link til første tråd.
http://www.kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=96166
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Så hvis du signalerer noget andet end du plejer, bla din nervøsitet for i morgen, så kan den lugte det og reagere på den måde du beskriver.
Jeg kan såmænd godt forstå du er nervøs, det er jeg stadig efter ca 30 år med katte. Jeg hader når jeg skal forlade dem ved dyrlægen og jeg tvivler på at jeg nogensinde får det godt med det, selv om jeg ved de er i trygge hænder.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
Ændret adfærd del 2.