{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

sygdom FIP {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen vil bare gerne ud med det.

min lille pjuske er blevet aflivet da hun har fået den sygdom FIP så det er hårdt at se hende lide fra igår til i morges da hun var helt slap og hun spise og drak ikke:( så dyrlægen sagde det var FIP så der ikke er noget i mod det så gik min verden under:( savner dig Pjuske R.I.P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygdom FIP
  • #1   26. feb 2012 Ved desværre hvordan du har det. Jeg har selv mistet min lille dejlige dreng Pokey til FIP. En forfærdelig sygdom:( Trøstekram til dig.

    R.I.P Pjuske


  • #2   26. feb 2012 Lonni, Hvordan kan dyrlægen vide sig sikker på det er FIP. Har han/hun udtrukket væske fra bughulen..

    Det er meget svært, næsten umuligt at vide sig sikker på at en kat har FIP, før man åbner den..

    Men puha det gør mig ondt at din kat var så syg at hun måtte aflives..


  • #3   26. feb 2012 jamen han mærket på hende og kigget lidt på hendes øjne og lyttet hende og hun hade noget med maven og han kunne se at hun ikke hade det godt for han kunne gør alt ved hende, jamen han kunne se at hun hade syrtomemene og han fortalte at det er mest killigner der får den sygdom.

  • #4   26. feb 2012 Puuhhhaa føler med dig.. Har selv mistet vores dejlig misse pige Freja til denne frygtelig sygedom. Hun havde vand i både lunger og bughule. Det kom i udbrud fra den ene dag til den anden.

    RIP Pjuske


  • #5   26. feb 2012 Fip er en rigtig møgsygdom.

    Men den kan kun stilles ved obduktion hvis det er tør FIP eller ved at trække vædske ud af bughulen ved våd FIP, og denne har en speciel strågul farve.

    Andre sygdomme kan give lignende symptomer - men kun ovenstående kan give diagnosen 100 %.


Kommentér på:
sygdom FIP

Annonce