{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

FIP {{forumTopicSubject}}

Har tidligere skrevet om Holgers sygdom, efter han blev kastreret og vaccineret.
Er der nogen af jer der har haft katte med FIP, og som havde atypiske symptomer? Eller meget milde inden de brød ud for alvor.

Nu har jeg fået svar på blodprøver. Negativ for feLV og FIV men positiv for FIP corona virus. Hans coronatal er en del forhøjet, men andre blodprøver der skal sammenlignes er normale.

Forløbet kort… efter han blev kastreret og vaccineret. Han havde lidt forstoppelse som hurtigt blev behandlet, og så har han haft en del opkast, som stopper med kvalmemedicin. Og to forskellige dyrlæger er inde på han ikke kan tåle metacam (smertestillende)
Jeg har en kat der spiser, spinder og går normalt på bakke. Men det gjorde han i 2-3 dage og så opkast (2 gange) og blev indlagt. Han kom hjem tirsdag eftermiddag og om natten kastede han op 1 gang. Jeg gav ham kvalmemedicin og der har ikke været noget siden. Men han er lidt træt, men de sidste to uger har også været meget dyrlæge der vil pille og stikke med nåle, så håber det er derfor.

Normalt er symptomer på FIP væske i bughule/ bryst. Feber, diarre, neurologisk problemer, problemer med øjnene og vægttab.

Intet af det har Holger, så mit håb er at han er positiv for corona som så mange andre er, og det ikke har udviklet sig til FIP, men jeg er godt nok ved at dø af skræk om det er det han har smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FIP
Kommentér på:
FIP

Annonce