{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Urinvejssten eller blærebetændelse... {{forumTopicSubject}}

Da jeg i dag gik og ordnede kattenes løbegård, lagde jeg mærke til at Gizmo satte sig flere gange for at tisse... hmm tænkte jeg...

Nå da jeg var færdig med løbegården og gik indenfor, holdt jeg øje med Gizmo... og yup han var flere gange henne for at tisse i det nygravede område...

Nu har Gizmo en forhistorie med både urinvejssten og blærebetændelse, så turde ikke tage chancen for om det bare var fordi han syntes det var vildt lækkert med nygravet jord...

Så jeg ringede til dyrlægen som sagde at jeg skulle komme derned med det samme.

Dyrlægen kunne mærke hans blære var helt tom... men han turde ikke tage chancen for at det kunne være enten det ene eller det andet... Så Gizmo fik både smertestillende der holder weekenden over, penicilin mod blærebetændelse + piller jeg skal give ham over de næste 5 dage og specielfoder.

Dyrlægen lærte mig at mærke efter en fyldt blærer på ham og så skal jeg ellers bare holde øje med min lille mitter og så krydser jeg fingre for at jeg ikke skal til at slås med hverken det ene eller det andet.

Så kan godt være min kat bliver overbehandlet lige nu, men hellere det her end at jeg skal gå med dårlige nerver weekenden over. Og dejligt med en dyrlæge der tager aktion med det samme, fremfor at skulle se tiden an....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urinvejssten eller blærebetændelse...
  • #1   2. mar 2012 Skøn dyrlæge! smiley

• #3   2. mar 2012 Ja, dejlig måde de reagerede på, ligesom det skulle være.... smiley

Og nu ligger Gizmo og snorker sødt, han er helt afslappet og er slet ikke pylret som han ellers plejer at være efter et dyrlægebesøg.

Men okay jeg kan godt mærke jeg som katteejer også er vokset med opgaven, især til dyrlægebesøg, normalt stresser Gizmo helt vildt meget, men har efterhånden lært hvad der tricker ham... Så når dyrlægen håndtere ham er jeg meget obs på at de gør det rigtigt, måske er jeg lidt irriterende men han er min kat og jeg kender ham bedst.
    Og det er helt okay at sige fra... tror der er mange der glemmer det når de er hos dyrlægen, er først de senere år jeg har lært at sige hvordan jeg vil have det.

Kommentér på:
Urinvejssten eller blærebetændelse...

Annonce