{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Bedste tørkost (BARF)? {{forumTopicSubject}}

Efter at have tilvænnet missen til rå mad i lidt over 1 uge (hvor hun viser sig at være mest til fisk), så overvejer vi at tilføje BARF tørkost til hendes kost. Jeg har tjekket nogle links ud, og syntes det er alt for meget at vælge imellem, så jeg gerne høre, hvilket mærke I ville anbefale? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste tørkost (BARF)?
  • #1   7. mar 2012 Orijen er vist det tætteste du kommer på BARF smiley

Ellers er der bl.a. Acana og Applaws også.

• #3   7. mar 2012 Ziwi peak er en af de bedste men meget dyr! Der er også Go (mener jeg den hedder) men den er også tæske dyr!
    Herhjemme bruger vi BARF- altså kødet! Og hele daggammel kyllinger og så supplemere jeg med Applaws foder smiley
    Men prøv at google rigtig katte mad- så kan du se tør BARF

• #4   7. mar 2012 Tusind tak for svarene. Grunden til at jeg overvejede tørkost, er fordi at Luna ikke bryder sig om andet end fisk pt. Tun for at være præcis. Vi har prøvet med lidt okse osv, men hun nægter blankt at spise det. Det ville ikke erstatte det rå mad, men kun være en supplering smiley Så hun kunne få noget med ordenlig knas i, istedet for bløde fiskeben smiley

Netop Orijen har jeg haft øjnene på, og overvejet at købe deres prøvepakke smiley

• #5   8. mar 2012 Min Charlie er meget glad for Orijen tørkost. Vi køber al kattemad osv fra zooplus.de.

• #6   8. mar 2012 Jeg er absolut til Orijen når det kommer til BARF fodring med tørkost. smiley
    (DESVÆRRE har vi en misser hvis mave bare IKKE kan vænnes til lige netop Orijen, så derfor er det slut med det)

• #7   9. mar 2012 Netop Orijen sælges nede i en af de nyåbnede butikker i byen jeg bor i. Priserne jeg fik oplyst tilsvarede dem fra nettet, så jeg overvejer stærkt at købe den lille pose, med 400g til 40 kr.. Tøsens mave er heldigvis ikke af den sarte slags, så tror ikke det ville give det store udslag på det punkt smiley

Kommentér på:
Bedste tørkost (BARF)?

Annonce