{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Anne L
Anne L
Tilmeldt:
2. okt 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hjælp.. Min nye kat har fået killing.. {{forumTopicSubject}}

For 3 uger siden hentede vi en legekammerat til vores dejlige burmeser han.. En fin lille hunkat.. De 2 er ikke blevet gode venner endnu og er derfor stadig adskilt.. Og nu har vores fine mispige så fået en killing.. Så hvad gør vi nu? Skal vi lade mor og unge klare det selv eller skal vi hjælpe ungen med at die? Og hvad gør vi i forhold til vores kastrerede hankat? Fortvivlet hilsen fra nu "mormor" til 1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.. Min nye kat har fået killing..
  • #3   11. mar 2012 nej hold nu op...ved ikke om du syntes et "tillykke " er fedt, men du får det alligevel.

    Uansvarlig sælger må jeg sige men det sker desværre ikke så sjældent, at folk får en ekstra gave.

    Når de stadig er adskilt dine katte, så lad dem blive ved med det til killingen er så gammel, at den måske kan være med til at føre mormis sammen og så den ikke bliver stresset også..

    Men ellers så skal du i gang med at lære at være katteopdrætter `;O) og vigtigst er lige nu, at missemor får god kvalitet tørkostfoder...og det skal være hight premium foder og meget gerne killingfoder pga. næringsindholdet.

    Den lille skal måske hjælpes til patten, og du kan veje den så du holder øje med om den tager på.

    Ellers skriver gerne en pb hvis du har brug for hjælp til noget, eller sms 24210080, for så kan jeg altid hurtig svare dig - kattegalleri kommer jeg ikke så ofte på hver dag, som sms ;O)

    alt den bedste held og lykke

    Heidi og birmabanden fra Con Meo


  • #4   11. mar 2012 læg et håndklæde over kassen, så der kun er et lille hul - det kan de fleste mødre godt lide..ellers hvis hun er ligeglad er det underordnet om det er mørkt eller i fuld sollys

    Hilsen Heidi og birmabanden


  • #5   11. mar 2012 smiley Du godeste. Men når det nu skulle være, så tillykke.

    Flot tilbud fra Con Meo, må jeg sige smiley Benyt dig af det. Der kan nok være brug for kyndig rådgivning efter sådan en overraskelse.


  • Anne L
    Anne L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   15. mar 2012 Efter et par dage uden internet er det vidst tid til lidt opdatering herinde.. Jasmin endte med 4 små søde røde uldtotter.. Så nu prøver vi at blive kloge på det at være killingefamilie, og alt det der følger med de søde små. TAK FOR JERES SVAR..de hjalp rigtigt meget smiley

  • Anne L
    Anne L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #8   31. mar 2012 Så er vores små guldklumper næste 3 uger og ja hvem kan stå for sådan nogle små spilopmagere smiley

    Ville rigtigt gerne lægge billeder op..men blondinen her har ikke lige kunne finde ud af hvordan man gør smiley


  • #9   1. apr 2012 Det lyder heldigvis til, at det går som det skal med de små smiley

    (du skal oprette en kat, før du kan oprette fotoalbum).


Kommentér på:
Hjælp.. Min nye kat har fået killing..

Annonce