{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Nyt hjem / aflivning .... {{forumTopicSubject}}

Er virkelig i et dilemma .......

Jeg har den her "gamle" misse pige på 8 år ...
Hun er verdens sødeste kat, kunne hun ligge på skødet af en hele dagen, så gjorde hun det ....
Og ud vil hun helst ikke længere, men det forstår jeg godt, for hun bliver sådan jagtet af alle andre katte ....

Der hjemme nu er hun isoleret i stuen, og dørene SKAL være lukket da de andre springer på hende.....

Nu overvejer jeg altså om hun skal aflives - det er jo IKKE noget liv at være isoleret - og jeg har jo ikke tid til at sidde med hende hele tiden ....

Har bare SÅ dårlig samvittighed over for min gamle mis - for burde jeg finde hende et godt hjem _??
Og kan man det, kan jeg være sikker på hun får det godt og ikke bliver mishandlet /misligholdt ??

Jeg ved godt det ikke gør ondt at være død, men det gør ondt på mig :-((
Hader det ..........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt hjem / aflivning ....
  • #1   8. apr 2012 Jeg forstår dig rigtigt godt, min gamle Gizmo er efterhånden også jagtet vildt af de andre. Han er gammel, halvblind, så han stirrer fx meget på dem, hvilket jo normalt er et tegn på aggresivitet. Det er det ikke for ham, han er det mest fredelige, men de andre tolker det sådan og angriber. I naturen er det jo også sådan at er der et individ, der bliver en gene/byrde for flokken, så bliver den jagtet væk og kommer oftest til at dø kort tid efter.
    Det er frygteligt hårdt, men jeg vælger at min Gizmo skal aflives, den dag det bliver helt galt. Han bliver godt nok 15, men jeg ville gøre det samme hvis han var 8.
    Det er kun dig og dig alene, der ved hvad der vil være bedst for din kat. Så du må gøre op med dig selv, om det vil blive godt for hende at skifte hjem, i den alder. Det kan selvfølgelig lade sig gøre, men du kender hende bedst. Måske en ældre dame eller ægtepar, men de hænger desværre ikke på træerne.

• #2   8. apr 2012 Jeg kan virkelig også godt forstå dit dilemma.... Jeg har også vores Mulle, som er en neutraliseret huskat og hun bor nærmest i vores soveværelse... smiley Når hun er ude fra værelset, så bliver hun jagtet af et par af vores fertile hunkatte og helt udenfor er der et par tilløbere, som også er begyndt at jagte hende smiley Synes heller ikke det er er optimalt liv for hende, da hun er jordens største kælepotte. Hvis jeg lige finder det der hjem hos et lidt ældre menneske hvor der er ro, så lader jeg hende flytte, men som Marianne skriver, så hænger de hjem ikke på træerne... Og min mand synes ikke det er så slemt siger han, men han er altså ikke ret meget hjemme, så det kan han slet ikke udtale sig om smiley Vi er ikke enige lige på det punkt, men tror det er fordi han ikke ser det hver dag smiley Men jeg er ikke kommet så vidt at jeg kan give hende fred endnu og det er måske lidt egoistisk... Så jo kan ikke komme med råd, men sympatisere med dig, kan jeg smiley

• #3   8. apr 2012 Er det yngre katte der overfaldet hende eller?

8år er jo ingen alder for en kat, vi har lige fået en killing der jager rindt med vores to andre katte der også er omkring den alder, de må jo selv sige fra smiley

• #4   8. apr 2012 Hos mig er det ikke yngre katte, men fertile katte smiley

Kommentér på:
Nyt hjem / aflivning ....

Annonce