2.495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hund og kat sammen (alene hjemme) Hund og kat sammen (alene hjemme)

Hej alle dejlige kattemennesker smiley

Der er godt nok et stykke tid til vi får vores lille nye hvalp, en toypuddel. Men jeg kan godt lide at være i god tid...
Den 17. maj får vi vores hvalp hjem og så skal den selvfølgelig sammenføres med vores to katte Bella og Stella. Jeg tror/håber ikke dette bliver et problem smiley

Vi snakkede med forskellige bland andet vores opdrætter om at hund og katte skal være sammen (i samme rum), når vi ikke er hjemme. Men dette syntes vores opdrætter ikke er em god idé da kattene kan rive hunde (bland andet i øjet), jeg tænker at kattene jo selv leger og der sker jo ikke noget så hvorfor skulle dette ske, med en hund?
Det skal siges at jeg vil være hjemme (stort set) i 3 måneder, hvor hunden skal lære at være alene hjemme osv.
Men hvad er jeres hunde og katte når i ikke er hjemme? Kunne godt tænke mig at hører om jeg er nødt til at skille dem ad for vi ikke er hjemme, selvom jeg ikke vil det eller om det er de andre der er galt på den ?

Ser frem til at hører fra jer med både hund og katte smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og kat sammen (alene hjemme)
  • #3   12. apr 2012 Vi har en hund og tre katte og de er altså sammen i det meste af huset. Du er jo hjemme i starten så du kan jo selv vurderer hvordan de har det sammen. Vores katte og hunden sover tit sammen foran brændeovnen når vi kommer hjem. Kan slet ikke se at det skulle være et problem.

• #4   12. apr 2012 Tak for jeres svar. Jeg vil selvfølgelig se tiden an som i siger. Men regner også med at lade dem være alene sammen. Syntes det er synd at skille dem ad (hvis de er gode venner). Vil gøre alt for de kan sammen, de skal bo sammen på 71 kvm, så det er heller ikke helt nemt "bare" at lukke af, og går desuden heller ikke ind for at mine katte KUN må være i et rum smiley

• #5   12. apr 2012 Og er glad for i har samme mening som mig selv smiley

• #6   12. apr 2012 Hjemme hos min mor går puddelblanding og kat sammen hele dagen, om min mor er der eller ej. Der har aldrig været problemer - de er så glade for hinanden, at det ville være synd at skille dem ad. Selvølgelig slås de en gang i mellem lfor sjov, og hunden har fået et hak i tuden, når han er blevet for vild. Men der har aldrig været noget ud over det normale i de 5 år, hunden snart har boet hos min mor.

• #7   12. apr 2012 Vores 2 hunde er ikke gode til store rum når de skal være alene, så her har Martin lavet et "hegn" til åbningen mellem stue og køkken, så kan kattene være over det hele og hundene kun i køkkenet....
    alle 4 drenge elsker at lege sammen, og når du har 3 mdr til at lærer dem at være alene sammen så ser jeg bestemt ikke nogen problemer....

• #8   13. apr 2012 Frk. Fis, India (kattene) og Kato (hunden) går sammen hver evig eneste dag.. Og jeg kunne aldrig drømme om at skille dem ad når de er alene hjemme..
    De ligger alle 3 på ryggen (lige som pigerne i maj) og snork sover sammen, leger sammen, spiser sammen, ja de gør stort set alt sammen.. Så det ville være synd at skille dem ad.. smiley

• #9   13. apr 2012 Jo forresten, det eneste tidspunkt de bliver skilt ad på når jeg ikke er hjemme, er når jeg f.eks skal være ude hele natten.. Så passer min familie hunden og min nabo kigger efter kattene..

• #10   13. apr 2012 her går de også sammen. 3 hunde og 2 katte

• #11   13. apr 2012 Tak for alle jeres kommentarer. Er glad for alle har samme holdning/mening som mig smiley
    Så længe der ikke er splid mellem kattene og hunden så kommer de også til at være sammen smiley

Kommentér på:
Hund og kat sammen (alene hjemme)

Annonce