Hund og kat sammen (alene hjemme) Hund og kat sammen (alene hjemme)
Hej alle dejlige kattemennesker
Der er godt nok et stykke tid til vi får vores lille nye hvalp, en toypuddel. Men jeg kan godt lide at være i god tid...
Den 17. maj får vi vores hvalp hjem og så skal den selvfølgelig sammenføres med vores to katte Bella og Stella. Jeg tror/håber ikke dette bliver et problem
Vi snakkede med forskellige bland andet vores opdrætter om at hund og katte skal være sammen (i samme rum), når vi ikke er hjemme. Men dette syntes vores opdrætter ikke er em god idé da kattene kan rive hunde (bland andet i øjet), jeg tænker at kattene jo selv leger og der sker jo ikke noget så hvorfor skulle dette ske, med en hund?
Det skal siges at jeg vil være hjemme (stort set) i 3 måneder, hvor hunden skal lære at være alene hjemme osv.
Men hvad er jeres hunde og katte når i ikke er hjemme? Kunne godt tænke mig at hører om jeg er nødt til at skille dem ad for vi ikke er hjemme, selvom jeg ikke vil det eller om det er de andre der er galt på den ?
Ser frem til at hører fra jer med både hund og katte
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
nov 2010
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
alle 4 drenge elsker at lege sammen, og når du har 3 mdr til at lærer dem at være alene sammen så ser jeg bestemt ikke nogen problemer....
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 34 Svar: 173
De ligger alle 3 på ryggen (lige som pigerne i maj) og snork sover sammen, leger sammen, spiser sammen, ja de gør stort set alt sammen.. Så det ville være synd at skille dem ad..
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 34 Svar: 173
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
nov 2010
Så længe der ikke er splid mellem kattene og hunden så kommer de også til at være sammen
Hund og kat sammen (alene hjemme)