516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

tisser over det hele :( tisser over det hele :(

Hej alle sammen er ved at gå ud af mit gode skind min han kat er begyndt at tisse over alt i vores hus og er så fustreret aner ikke hvorfor han gør det og han er kastrat og der er ikke sket noget nyt herhjemme så kan ikke se hvorfor han skulle gøre det smiley hilsen en bekymret katte ejer

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser over det hele :(
  • #1   13. apr 2012 Han har måske fået en urinvejslidelse smiley Blærebetændelse eller blæresten smiley Så du må nok en tur til dyrlægen, for at få det af eller bekræftet smiley

• #2   13. apr 2012 Ja må jeg nok hellere er ikke glad for at han gør det for det har han aldrig gjort før og nu gør han det overalt smiley

• #3   13. apr 2012 Camille t du sagde lige mine ord.... eller prøv at søg på de tusind andre tråde der er om dette problem... håber du finder en løsning for din kat

• #4   14. apr 2012 har bestilt tid ved dr dyr på mandag så håber vi at han kan finde ud af hvorfor han gør det men hans kost er mig og dyrlægen enige om for det forebygger urinsten eller hvad de nu hedder og forebygger tandsten så han er lidt dækket ind mit kats far er en main coon så vi har haft snakken om hvad vi skal være opmærksomme på men tak for de hurtige svar melder lige tilbage når vi har været ved dr dyr smiley

Kommentér på:
tisser over det hele :(

Annonce