714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

HJÆLP hun tisser i Køkkenvasken HJÆLP hun tisser i Køkkenvasken

Hej hej-- Ja som emnet lyder tis i håndvask.
Min store kat har ligepludselig fundet ud af at det kan den også. Jeg kan da godt se at jeg bare kan skylle efter, og at man spare kattegrus, problem løst. det er da hvad de fleste på nettet har skrevet.

Men HELT ærligt, jeg syntes det er Ulækkert , det er SÅ pinligt når der er gæster, og katten så lige hopper op i køkkenvasken og pisser. Der da ingen af mine venner eller familie som vil skylle sine grønsager i min vask.

Så nu hvor jeg udelukkende ikke vil have det.. er der så nogle der har råd til hvordan jeg kan forsøge at afvende hende ?:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP hun tisser i Køkkenvasken
  • Charlotte J
    Charlotte J Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 13
    #1   13. apr 2012 Min bror og svigerinde havde en perserhan der gjorde det samme - dog i håndvasken på badeværelset. Min svigerinde løste det ved at sætte proppen i, og så hælde vand i vasken - så var Max færdig med det - han ville nemlig ikke have våde poter! Prøv det.

• #2   13. apr 2012 Jeg hælder Rodalon i vasken natten over når det af og til sker her, fordi det stinker da op fra afløbet smiley Husk at skylle godt efter og det skal virke i lang tid før lugten går væk....

Jeg bruger så det, at stille en lille balje i køkkenvasken, så er der ikke nogen der tisser der, men glemmer vi lige en enkelt gang at stille baljen der når vi ikke bruger vasken, ja så er det sikkert, som Amen i kirken at en eller anden sætter sig og tisser smiley

Kommentér på:
HJÆLP hun tisser i Køkkenvasken

Annonce