{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

min kat er bange + tænderne... {{forumTopicSubject}}

hej KG.

min lille killing på knap 5 måneder, er rigtig bange for hunden. Han går fuldstændig amok, selvom hunden virkelig gør alt for at vise at hun bare vil sige hej og synes han er sød. Hun har fået et par hug i tuden allerede. Hvorfor er han så skrækslagen overfor hende? Hvad kan vi gøre for at det ligesom går over og han finder ud af at hun faktisk bare er en sød bamse?

en anden ting er, at jeg lige sad og kiggede hans bisser, og ser så at hans ene hjørnetand i undermunden, er dobbelt eller hvad man skal sige? Tandkødet er lidt rødt omkring det. Han spiser fint osv. foretrækker dog vådfoder, men det nok mest af hyggens skyld. Hvad kan det være? Og hvad koster det evt. at få ordnet ved dyrlægen?

på forhånd tak og håber nogle kan give mig nogle gode hjælpende svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat er bange + tænderne...
  • #1   20. apr 2012 Tror du skal give ham tid, han skal nok blive god og så længe hunden bare stadig har mod på at vise hun er oki..

    Tanden, tyder det på han er ved at skifte tænder.. Så prøv at hold lidt øje med det om den gamle tand ikk falder af..


  • #2   20. apr 2012 okay håber det bare er et tandskifte og at det ikke er noget der skal opereres. frygtede lige det værste da jeg så hvordan det så ud, men okay, han er også ved at skifte nogle af de andre, så det hænger nok sammen med det.

    hunden er stadig frisk på det, hun kan bare ikke rigtig forstå hvorfor han er så sur på hende, hehe... hun er nok også en tand for ivrig


  • #4   20. apr 2012 njaa jeg er ikke decideret begejsret for hunden, det er min svigerfars som vi passer...

    jeg synes også det er ok at han siger fra, men forstår ikke hvorfor at han bliver ved. først fik han lov til at rende væk og gemme sig i nogle timer, så hentede jeg ham og sad og snakkede med ham på trappen hvor han kunne se hunden men den kunne ikke komme tæt på ham, der sad vi så i yderligere en time, og han faldt til ro. Så tog jeg han med ned i sofaen og sad og snakkede og katten lagde sig bare til at putte, men så snart hunden bare siger et pip, så flyver han op og bliver dobbelt så stor og væser osv. :S nu har vi bare ladet dem gå, og han har selv valgt at ligge på sofaen, men han holder stadig meget skarpt øje med hunden og ser meeeget sur ud :x


  • #5   20. apr 2012 næppe , jeg har 4 katte og 1 hund , 2 af kattene er goe venner med hunden , den tredie er ligeglad , og den fjerde er stadig klar på fight lige så snart hunden er i nærheden , også selvom den går en stor bue udenom,for den et par på huden i ny og næ.

    og det er på andet år nu , den kommer ALDRIG til at hygge sig med hunden.



  • #7   22. apr 2012 de har hver deres del af huset...
    og fordi at min kæreste ikke kan sige nej til min svigerfar om at passe hans hund og i det hele taget hjælpe ham.... plus at min kæreste gerne selv vil have hund på et senere tidspunkt, så han mener katten skal lære det, hvilket jeg giver ham ret i.

    katten har vænnet sig nogenlunde til hunden nu, og tør fint at gå hen til os på sofaen osv. så han skulle bare have tid. smiley


  • #9   23. apr 2012 jeg forstår såmænd godt et kattesind og hvordan de "fungerer"... har haft kat siden jeg kunne sove i barnevognen, men har aldrig haft hund i min familie da det ikke har lagt til os. jeg sagde også fra overfor at hunden skulle komme, men havde ikke det sidste ord. Missen har fået lov til at være hvor han har haft lyst til, så han ikke skulle være presset, og de sidste 2 dage her har han rendt rundet mellem benene på os som han plejer, og leget og sovet med hunden ved siden af. så han er heldigvis dygtig.
    nu er der heller ikke andre der har hund en svigerfar, så det vil altid være den samme, indtil at vi får vores egen.
    men nej, indrømmer at jeg ikke rigtig har vidst hvordan jeg skulle gribe det an med at den kom, for havde 2 dages varsel....


  • #11   23. apr 2012 Synd for katten , få hunden passet.

Kommentér på:
min kat er bange + tænderne...

Annonce