1.028 visninger
|
Oprettet:
Fra ude til indekat - godt/skidt? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.. Jeg står i den heldige/uheldige situation at vi nok skal til at flytte til en anden by. Fra en lejlighed med have til en lejlighed på 2. sal uden altan. (Hvor vi ikke må have dyr)
Hvad ville være bedst for kattene..?
- Blive hos os som indekatte..(på trods af reglerne om dyr)
- Få en ny familie hvor de forsat kunne være udekatte..
Vil helst ikke af med dem, da jeg elsker dem højere end noget andet, men jeg ønsker samtidig det bedste for dem.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg tror godt at du kan få problemer, både med boligselskabet - der skal bare en emsig nabo til og et problem med at holde dem inde forever.
Kan du ikke vente lidt med at flytte indtil du har fundet et sted at bo hvor du må have dyr?
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 57
nov 2010
Jeg vil heller ikke diskutere med jer om bolig, for hvis jeg kunne, havde jeg fundet en bolig hvor jeg måtte have mine 2 katte, og jeg var jo villig til at beholde dem i lejligheden på trods af jeg ikke måtte. Så lad være med at komme med hentydninger til at jeg ikke tænker på mine katte. Nu er sagen bare sådan at vi er nødt til at sige ja til det vi kan få, og nu har vi ENDELIG fået et boligtilbud.
Jeg elsker mine katte højere end noget andet og jeg har tudet de sidste 3 dage, over at vi muligvis er nødt til a med dem.
Mit spørgsmål lød på om det er synd at have dem som indekatte når de er vant til at komme ud og om det er bedst at finde dem et andet hjem til dem hvor de stadig kan være udekatte.
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 57
Tænker at nu når du er så glad for endeligt at få tilbudt en bolig som du vil bo i, men hvor du ikke må have kat, at det så er dumt at tage kattene med.
Tænker at det må være bedre at sælge kattene end at stå uden noget at bo i, fordi man er blevet smidt ud, fordi man ikke kan overholde reglerne?
nov 2010
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Man kan altid give en kat noget - sjældent tage noget fra den, især udelivet.
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
nov 2010
Håber jeg finder et godt hjem til dem, hvor de stadig kan være sammen og hvor de kan komme ud i naturen som de elsker. HVIS vi får lejligheden selvf.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Nogle gange kan det godt gå at gøre kattene til indendørskatte, især i en lejlighed over stueniveau. Men det kommer rigtig meget an på, hvordan kattene har det med udelivet - og ja, rigtig ofte går det ikke. Men der er da intet tabt ved at prøve!
Fra ude til indekat - godt/skidt?