1.143 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Katte flokdyr?"
Intelligens!!!
Mennesket er uden tvivl og diskussion, det mest intelligente væsen, der har betrådt denne jord; men hvad med vores dyr!? Af alle husdyr/kæledyr vi har, hvilket er så det mest inetelligente? Det er/f...
Mennesket er uden tvivl og diskussion, det mest intelligente væsen, der har betrådt denne jord; men hvad med vores dyr!? Af alle husdyr/kæledyr vi har, hvilket er så det mest inetelligente? Det er/f...
Skrevet af: Geniet ! - 16. maj 2006
Inde/udekatte, hvorfor/hvorfor ikke
Nu har jeg siddet og gennemlæst et par indlæg, hvor en hel del medlemmer går op i limningerne når nogle skriver at de har deres katte fritgående eller i løbegårde.... Og det er ellers ikke så lidt at...
Nu har jeg siddet og gennemlæst et par indlæg, hvor en hel del medlemmer går op i limningerne når nogle skriver at de har deres katte fritgående eller i løbegårde.... Og det er ellers ikke så lidt at...
Skrevet af: DK * Fabis - NFO den lille Bisse * - 14. sep 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 240
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 1
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 240
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 39
Altså lever tæt på hinanden, men har ikke brug for hinanden til at overleve som de fleste flokdyr har.
Hvis katte (eller andre dyr) har haft et godt forhold så kan de blive deprimeret af at miste sin "ven".
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Men hvis man har flere sammen undgår man ex. kedsomhed og det er rimeligt vigtigt at man har jævnaldrende dyr, så bliver den yngste ikke understimuleret.
Det er min erfaring.
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
Taget herfra: (link fjernet)
Katte flokdyr?