{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg ville høre jer om I har erfaringer med mærket Arden Grange? Lige nu får de foder fra IAMS, og de fungerer sådan set rigtig fint på det, men der er korn i, og det bryder jeg mig ikke så meget om... Og så var det at jeg så en reklame for Arden Grange, og det skulle være kornfrit -samtidig med at det er til at betale. Så det synes jeg jo er super!

Men har i gode/dårlige erfaringer med det - eller ved I noget om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   6. jun 2012 Vores vil kun spise det som godbider ,de strejker da vi blandet det i deres 3 faste foder.

• #3   6. jun 2012 Jeg ved det kan være en stor diskussion mht. korn. Men Arden Grange indeholder både majs og ris, der i min optik er korn smiley

• #4   6. jun 2012 Cathrine: Det kan du have ret i, eller det er ikke korn, men det er ikke noget en kat bør spise smiley

Jeg har for at være ærlig ikke kigget i ingredienslisten, da jeg ville høre nogle erfaringer først. Så bare i reklamen at det skulle være kornfrit - og så tænkte jeg perfekt smiley

• #5   6. jun 2012 Jeg mener jo bestemt det hører under kategorien korn smiley

• #6   6. jun 2012 Men hvad fodrer du dine katte med?

• #7   6. jun 2012 Jeg fodrer med Acana Grassland smiley

• #8   6. jun 2012 Okay. Har selv kigget lidt på det. Men er lidt skeptisk, da jeg begyndte med det til min hund. Men der har været nogle hunde som har fået allergi af at spise det, så stoppede igen. Derfra min skepsis med mislingerne..

• #9   6. jun 2012 Ja det kan jeg da godt forstå. Jeg har ikke selv haft nogen problemer med det, og mine katte fungerer fint på det og så vådfoder to gange dagligt smiley

• #10   6. jun 2012 Mine fik også vådfoder, men den ene kaster det op igen. Så det er slut med det..

• #11   6. jun 2012 Hvis du gerne vil have et godt foder uden korn og masse af kød, kan jeg anbefale Applaws eller Orijen. Hjemme hos os skifter vi lidt mellem de to mærker og mine killinger er vilde med det smiley det kan købes billiger i tyskland eller england på zooplus.de eller zooplus.co.uk og du kan evt. læse om dem på zooplus.dk
    hvad for noget vådfoder har de fået??

• #12   7. jun 2012 Og som et "billigere alternativ" kan Porta 21 Grain Free (fås på Zooplus.de/com) anvendes. Herhjemme bruger vi pt. en blanding mellem Acana Prairie og Porta 21 Grain Free. Førhen har vi brugt Farminas N&D indtil de satte prisen væsentligt op.

Ang. vådfoder.
    Herhjemme består kattenes kost af 2/3 vådfoder, herunder LUX fra Aldi, Smilla og hvad jeg ellers lige finder til overkommelige priser uden at gå på kompromis med kvaliteten. Så jeg vil bestemt anbefale dig, at give dine katte vådkost også.

Skyldes opkastningerne overspisning (det gør vores Maine Coon f.eks.) så giv mindre portioner flere gange om dagen. Skyldes opkastningerne det enkelte vådkost-mærke, så ville jeg finde et andet mærke. Herhjemme er supermarkedets produkter, herunder KiteKat, Whiskas og Pussi, nogle der kan give opkast eller dårlig mave hos mine to øvrige katte.

Kommentér på:
Foder

Annonce