{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fodervært???
  • #2   9. jun 2012 inneke g: Der er flere ting der er afgørende her.

- Er der rigtig mange vildkatte eller blot et par stykker?
    - Er du villig til at have udgiften til foder?
    - Man bør altid få dem man fodrer neutraliseret, så de ikke parrer sig til endnu flere - samtidig bliver der også ro på, dvs ingen slagsmål, kattejammer, kattestrint osv osv.
    - Ligeså vigtigt, man får testet kattene for katteaids og leukæmi, så du ved at kattene er sunde og raske.

Start med at ringe til din kommune og høre om de har valgt at have en aftale med Kattens Værn om vildkatte i din kommune. Det vil jo være fantastisk og nemmest ;o)

• #3   9. jun 2012 Jo det findes skam stadig at man kan bliver fodervært. Dette indebærer ikke kun foderansvar overfor den enkelte kat, men også dyrlægebesøg, hvis det skulle blive nødvendigt smiley

• #4   10. jun 2012 tak for jeres svar :o) det lyder som om man skal ha nogle penge på lommen for at kunne gøre det, hvilket er rigtig trist når nu det ikke er det jeg har mest af.... jeg vil lige prøve at høre ved skanderborg kommune om de har nogen aftale, ellers må jeg nok finde på noget andet, øv. men igen tusind tak for jeres svar.

Kommentér på:
fodervært???

Annonce