{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

MINE KATTE KAN IKKE SAMMMEN {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder kan mine katte ikke sammen.. og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. håber jeg kan gøre noget så jeg kan beholde dem.

Jeg har tre katte pablo fik jeg for 6 år siden, shiva 5 år siden og carlos 2 år siden.

Pablo havde i starten svært ved at vænne sig til carlos men fik da vænt sig så meget til ham at han kunne tolerere han eksistrede men de sidste par måneder er han begyndt at jage ham. det er blevet så slemt at carlos altis er inde i soveværelset, med det samme pablo kan hører carlos hopper ned af reolen for at komme ind i stuen eller ud på badeværelset så er han efter ham, han sidder ude foran badeværelsesdøren for at holde øje med ham og ind i mellem så får han fat i ham så meget at de bare sidder fast...

han jager ham rundt alle vejne..

er der noget jeg kan gøre? for synes ikke det liv carlos har er et katteliv værdigt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MINE KATTE KAN IKKE SAMMMEN
  • #1   10. jun 2012 Jeg har også engang haft en kat der var på "tålt ophold", men de var dog ikke så meget uvenner som dine måske er.
    Er de alle neutraliserede?
    Hvis ikke, så bestil tid imorgen.
    Så er der jo også noget der hedder hieraki. DET skal de selv finde ud af og det kan gå voldsomt til.
    Slår Carlos igen?
    Har de det godt begge to, for den stærke jager den svage - det er naturens gang.


  • #2   10. jun 2012 Camilla: Hej, jeg går ud fra at alle kattene er kastreret! Jeg synes du skal finde et nyt hjem til en af de to katte. Tyder på der næsten altid har været et problem og det vil med 99% blive ved altid. De to vil aldrig kunne sammen og 15-18 år er lang tid at være uvenner i. Så hjælp dem med en lykkelig skilsmisse smiley

  • #5   10. jun 2012 Prøv evt. at sluse dem sammen på ny.
    Carlos bor i soveværelset og døren bliver sat i spænd så de kan sidde og knurre efter hinanden indtil det bliver mindre og mindre......
    Det kan altså godt lykkes med tålmodighed, for mange år siden gjorde vi det samme hjemme hos mine forældre og de 2 gamle "nisser" blev de bedste venner til døden dem skildte.


  • #6   10. jun 2012 tak for svar alle sammen. Ja alle mine katte er neutraliserede. og sunde og raske..

    Marianne"Den trofaste tjener ": Carlos flygter nærmest bare når pablo er efter ham, det er ikke så tit de ender i totterne på hinanden fordi carlos er det hurtigere. Men når det så sker så sidder de lige som sammen og der er carlos lige så slem som pablo.

    sluse dem sammen på ny? så jeg skulle lade carlos bo i soveværelset i X antal tid og så stille og roligt lade dem se hinanden igen?

    HN: der har ikke altid været det her problem, altså de har før kunne ligge i samme sofa og kan de stadig en gang i mellem og om natten ligger pablo ved mine knæhaser og carlos på den anden side.

    Susan/Ond gammel kattekone, kælling in spe/ H
    så du mener jeg bare skal lade dem slås og teste hinanden af?

    igen tusind tak for svar smiley


  • #7   10. jun 2012 og jeg er enig i at det ikke er fair at jeg bare har besluttet at de skal bo sammen også derfor dette indlæg. ville hører om folk havde måder man kunne få dem til at blive bedre venner og hvis ik så må jeg jo se på hvad jeg gør for det er synd for carlos at han konstant skal se sig over skulderen.

  • #9   11. jun 2012 Berit: Tusind tak det køber jeg imorgen smiley

  • Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #10   3. jun 2013 Hej Berit

    Er lidt interesseret i virkede det for dine katte da du købte feliway eller hvordan gik det?

    Mvh Martin


Kommentér på:
MINE KATTE KAN IKKE SAMMMEN

Annonce