Min kat er bange :( {{forumTopicSubject}}
Vi har tre katte, to drenge og en pige, Blackie som er pigen er den sidste vi har fået og hun skræmmer Cocio, hun jagter de to andre katte rundt konstant og de tør ikke rigtig være fremme, Nuller (den ældste) vil være ude hele tiden og når han endelig er inde så gemmer han sig, Cocio gemmer sig også altid eller klister fast til mig, når Blackie kommer i nærheden af ham så stivner han helt - hun hvæser, kradser og til sidst direkte går amok!
mange gange har jeg måtte tage Cocio og Nuller op til mig fordi de har gemt sig under skammeler, i skabe osv. når de ser hun er på vej hen imod dem, hvad skal vi gøre? Hun er på samme måde overfor os når vi lige har sat med en af de andre katte.
Jeg håber det gav mening.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Så adfærden er sådan set normal nok, hun skal jo lige falde til og de skal lære hinanden at kende derhjemme.
Det jeg tænker er lidt bekymrende er at hun ikke er vant til andre katte, kun til hund, samt at hun ikke har trivedes med hunden. Måske hun bare er en af de katte der trives bedst ved at have deres hus og deres mennesker for sig selv.
Du må jo se tiden lidt an, og se om de falder mere til ro når de vænner sig til hinanden. Men du skal også gøre op med dig selv, at jo længere tid hun er hos jer, jo sværere bliver det at flytte hende hvis hun ikke trives i flokken.
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 37 Katte: 4 Emner: 104 Svar: 1.236
jun 2010
jun 2010
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 483
Prøv at kigge her, der står nogen gode ting omkring sammenføring af katte
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
Og det skal lige siges at det IKKE er os der har snakket om aflivning.
Min kat er bange :(