{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Min kat er bange :( {{forumTopicSubject}}

Vi har tre katte, to drenge og en pige, Blackie som er pigen er den sidste vi har fået og hun skræmmer Cocio, hun jagter de to andre katte rundt konstant og de tør ikke rigtig være fremme, Nuller (den ældste) vil være ude hele tiden og når han endelig er inde så gemmer han sig, Cocio gemmer sig også altid eller klister fast til mig, når Blackie kommer i nærheden af ham så stivner han helt - hun hvæser, kradser og til sidst direkte går amok! smiley mange gange har jeg måtte tage Cocio og Nuller op til mig fordi de har gemt sig under skammeler, i skabe osv. når de ser hun er på vej hen imod dem, hvad skal vi gøre? Hun er på samme måde overfor os når vi lige har sat med en af de andre katte.

Jeg håber det gav mening.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er bange :(
  • #1   13. jun 2012 jeg kan se du har haft hende siden 10 juni, dvs ikke engang en uge.
    Så adfærden er sådan set normal nok, hun skal jo lige falde til og de skal lære hinanden at kende derhjemme.

Det jeg tænker er lidt bekymrende er at hun ikke er vant til andre katte, kun til hund, samt at hun ikke har trivedes med hunden. Måske hun bare er en af de katte der trives bedst ved at have deres hus og deres mennesker for sig selv.

Du må jo se tiden lidt an, og se om de falder mere til ro når de vænner sig til hinanden. Men du skal også gøre op med dig selv, at jo længere tid hun er hos jer, jo sværere bliver det at flytte hende hvis hun ikke trives i flokken.

• #3   13. jun 2012 Den der "ellers bliver hun aflivet" kan jeg ikke bruge til noget, jeg ligefrem hader den og ja maaange mennesker bruger den men jeg vil så gerne hjælpe, pga. hendes ikke særlig gode fortid skar det i mit hjerte og jeg ville hjælpe, hun er ikke som når man normalt når en "ny" kat hjem, ikke hvad vi har oplevet - hun kan sidde stille og roligt og pludselig give en skrig (lyder som en hidsig kat) og så direkte springer hun på en af vores andre katte. Men selvfølgelig vil jeg give det en chance hvis det er det du mener, jeg håber bare lidt at man kan se den bekymring jeg har en smule.

• #5   13. jun 2012 Hun skal da ikk oplives pga det..!! Det tager tid at vænne en hunkat til hankatte.. Mine huskatte brugte nogle gange en helt uge. !! Hvis jeres hankatte har et tæppe som de ligger på. Kan du evt ligge det over til huskatten så hun vænnes til deres lugt..

• #6   13. jun 2012 Aflives skal der stå

• #9   13. jun 2012 Susan.. Jamen så kan hun ligge et håndklæde der de andre hankatte er og give det til hunkatten. Ved mig gik det over alt forventninger og de bliv hurtigere venner... Succes ved mig ihvertfald. De er dyrelæger har har rådgivet mig inde for det.

• #12   13. jun 2012 (link fjernet)
    Prøv at kigge her, der står nogen gode ting omkring sammenføring af katte smiley

• #13   13. jun 2012 Du kan prøve Zylkene, der har en beroligende effekt. Det virkede rigtig godt på min nervøse og hidsige hunkat.

• #17   13. jun 2012 Tak til jer alle sammen - vi har fundet nogle råd til hvad vi vil gøre.
    Og det skal lige siges at det IKKE er os der har snakket om aflivning.

Kommentér på:
Min kat er bange :(

Annonce