{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Søger råd angående en flaskekilling {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg flasker en killin, som jeg hjælper OASA med. Han er egenlig vurderet til at være mellem 3-4 uger og størrelsesmæssigt synes det også at passe fint, men der er altså nogle ting der gør at jeg er lidt i tvivl så jeg vil gerne høre jer lidt ad.
han vejer 450g men er faktisk ret lille, han er egenlig så småt begyndt at lege med drillepind og er rigtig aktiv. Dyrlægen der tog sig af ham til at starte med siger at han egenlig var begyndt at nippe lidt til opløste piller, men hos mig nægter han pure at smage på noget andet end sin mælk.
Fra kl 24-6 i morges (6timer) drak han noget der ligner 150ml mælk (5/6) hele sutteflasker og han vækker mig faktisk selv hver anden eller tredje time, hvilket jo er dejligt og jeg nyder meget al hyggen. Jeg tænker bare at det egenlig er ret meget han drikker? - Han er en tyk lille prop og det gør jo ikke noget, men hvordan kan jeg lige overtale ham til at forsøge sig med lidt fast føde indimellem? - og er det ikke ved at være den tid at han skal til ddt? i dagtimerne vil han gerne have mælk hver time og er en grov sulten lille fætter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger råd angående en flaskekilling
Kommentér på:
Søger råd angående en flaskekilling

Annonce