{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Hittekillinger 3 uger - gode råd modtages. {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.

Igår fandt min søster og hendes veninde en kasse med 5 killinger der var blevet sat i en baggård udenfor deres salon, de tog dem ind og min søster ringede til en dyrlæge der meget gerne ville hjælpe hende og hun kørte dem derud, killingerne er 3 uger gamle og dyrelægen gav hende både mælk og div. til de små, ingen af pigerne har katte selv og var rimelig meget på bar bund udover hvad dyrlægen havde sagt, jeg gav dem nummeret til kattensværn som vi i vores familie kun har haft positive oplevelser hos men de kan først tage dem mandag og vi har derfor de små killinger vi skal nurse weekenden over, udover at de self. skal have mad hver 4. time er der så nogen gode råd i kan komme med så vi kan give dem den optimale pleje. De er ikke bange for mennesker og synes det er dejligt når de får kropskontakt og dyrlægen sagde de så sunde og raske ud.

Alle gode råd modtages da vi gerne ser de alle overlever i det lange løb og får nogen skønne familier når de en dag er klar til at forlade deres plejemor og kattens værn.

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hittekillinger 3 uger - gode råd modtages.
  • #2   22. jun 2012 Du kan evt. Ringe til hittekilling..dem har jeg brugt før smiley de ved ihverfalf hvordan man holder de små i live. Krydser fingre

  • #3   22. jun 2012 tusind tak for jeres store hjælp, det er ikke helt nemt når man ikke har haft tid til at sætte sig ind i sådan små kræs velfærd smiley

    nu skal der nurses til den helt store guldmedalje og med jeres gode råd kan det vel ikke gå helt galt.

    vi har selv dyr i huset, jeg har to katte og min søster to hunde, pt. står de i en afd. af huset hundene ikke har adgang til af den grund at vi ikke ønsker sig de knytter sig til hinanden når nu killingerne snart skal væk, men er der nogen der har en ide om om det kan lade sige gøre da jeg synes jeg har set at de også kan være muligt at en hund kan give dem en del af den omsorg de skal bruge og min søsters tæve kunne jeg godt se det fungere med men vil ikke sætte hverken killingerne eller Chutney (eller mine egne katte som vi også havde spekuleret i) i en situation hvor en eller begge parter bliver forvirrede eller ikke kan finde hoved eller hale i det hele på mandag?

    kan simpelthen ikke forstå folk bare kan smide så små hjælpeløse størrelser på gaden, det er så uansvarligt, der er ikke altid nogen i salonen så det er da super heldigt at de var der igår til at finde dem - lige lidt sur galde her til sidst.

    som sagt: Tusind Tak!


  • #5   22. jun 2012 don't like me:

    nu ved jeg ikke om du læste hvad jeg ellers skrev, som sagt vil vi kun killingerne det bedste og vi ser gerne at alle får en god fremtid, hvad angår nursing og min statement med at det ikke kan gå helt galt var her også indlagt at vi tar kontakt til hittekilling og at jeg på nuværende tidspunkt allerede har været inde og læse på deres hjemmeside, vi skal ikke beholde de 5 killinger blot sørge for at vi kan give dem den optimale pleje til på mandag hvor vi har lovning på at de kan komme på kattenes værn. Jeg har ingen intention om at de små størrelser skal lide overlast eller blive syge af vores pasning, men jeg er nu engang ikke blæksprutte, gud eller lign. så kan kun gøre det bedste for den 5 nu og hente al den hjælp jeg kan, det er vel bedre at spørge rundt omkring og søge informationer end at begive sig ud i noget man ikke aner en bjælde om smiley det bliver nogen lange dage her i weekenden men det må vi tage med, ønsker som sagt kun at de overlever og kan komme ud i nogen gode hjem og så synes jeg egentlig ikke vi kan gøre så meget mere, som sagt, de blev smidt ude foran døren i salonen og der har derfor ikke været tid til at sætte sig ind i helt små killinger, har trods alt kun erfaring med mine egne jeg fik da de var 12 uger gamle.

    men mange tak.


  • #6   25. okt 2012 overlevede de?(:

  • #7   25. okt 2012 Hvis i ikke har en voksen kat som kan hjælpe med opdragelse , syntes jeg - og det er bare min mening ; det bedste for killingerne vil være aflivning. Hårdt sagt , men der er killinger i massevis som er vokset op på den rigtige måde - som mangler gode hjem.

Kommentér på:
Hittekillinger 3 uger - gode råd modtages.

Annonce