{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Pludseligt ændret adfærd? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Min dejlige kat har de sidste 2 dage opført sig mærkeligt. Hun spiser, og hun vasker sig normalt og hendes næse er fugtig.
Men hun sover hele tiden, hun går ud - går 2 skridt og sover. Så går hun ind, spiser lidt, vasker sig og sover. Hun plejer aldrig at sove så meget, hun reagere hvis man åbner en dåse tun f.eks. Så kommer hun med det samme og piber. Det er kun det med at hun sover hele tiden, der virker utrolig mærkeligt - har i nogle bud, hvad der kan være med hende? Der er ingen ændringer i hendes kost eller noget, det kom fra den ene dag til den anden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pludseligt ændret adfærd?
  • #1   24. jun 2012 Få hende til dyrlægen. Ændret adfærd er som regel pga. sygdom.

• #2   24. jun 2012 Det gør vi også i morgen, men kunne godt være det bare var tegn på en forkølelse eller lignende, så ville lige høre om nogle havde prøvet lignende da hun jo udover sovetrangen er normal.

• Camilla C
    Camilla C Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   24. jun 2012 Kan huske da min hunkat havde fået killinger, gjorde hun det samme, og da var det pga. muligt begyndende fedtlever, så hvis hun evt. har fået killinger inden for det sidste stykke tid er det en mulighed
    Men ja, få hende til dyrlægen så hurtigt som muligt, og hvis hun pludselig begynder at trække vejret hurtigere og ligge sig meget hurtigt vil jeg foreslå en døgnvagt.. Håber dog ikk det er så alvorligt smiley

• Camilla C
    Camilla C Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   25. jun 2012 Nogle hunkatte har et for stort moderinstinkt, så de nægter at fjerne sig fra killingerne, og det resulterer åbenbart i det, ifølge min dyrlæge

Kommentér på:
Pludseligt ændret adfærd?

Annonce