692 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Killinger og katte toilet. Killinger og katte toilet.
Hej.
Her i sidste uge fandt jeg 2 små killinger på ca 3 uger, som var blevet smidt en ved nogle affaldscontainer. Dem har min familie og jeg optaget nu, men nu er de begyndt at skide og pisse over det hele, også selv om at vi sætter dem hen i deres kattebakke efter de har sovet og spist.
Har i nogen idé'er til hvordan vi kan få dem til at kun at gå på deres toilet, i stedet for Sofaen?
Og hvordan får vi den lugt væk fra deres afføring, som har forplantet sig i sofaen?
På forhånd tak.
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Rengøring af sofa skal være med Rodalon, (husk dette er giftigt for katte) så tør godt efter med rent vand.
aug 2006
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
Selvom det er flot i har taget dem til jer skal de til en ammemor, der kan lære dem at være katte, deriblandt gå på bakke
For det første er det synd for killingerne, for det andet er det et lovbrud det i gør
Kontakt hittekilling.dk, dyrenes beskyttelse, kattens værn
Kan ikke lige komme i tanke om flere
derudover er der også denne facebookgruppe
http://www.facebook.com/groups/210572695620791/
Jeg håber i vælger det rigtige til killingernes fordel hvilket er en ammemor
jul 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Laila *DK SilkyLove, Jeg kan ikke se hvordan det er ulovligt det vi gør, når både dyrlægen og den lokale kattens værn har sagt god for det?
aug 2006
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
og det er immervæk lettere at lære dem at gå på bakke ( i begrænset areal ) når der er en voksen kat der viser dem det, og det lyder ikke til at Suhir har en voksen i startindlægget
Killinger og katte toilet.